geirgp Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Leste artikkelen om dette programmet her på akam.no og bestemte meg for å teste det. Nå har det seg slik at jeg redigerer på en laptop med begrenset hardisk-plass, og kunne derfor tenkt meg å lagre på en nettverksdisk som jeg har mappet til H: I "Capture Tool" --> "Bin" hvor man velger hvor filmen skal lagres får man imidlertidig kun valget om å lagre på lokale disker, så jeg får bare opp C: Noen som vet en måte å jobbe seg runt dette? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kanskje hvis du mounter en nettverksstasjon til en disk? Du kan gjøre dette i "My Computer" også "Map network drive" eller noe i den duren Uansett så vet du at Free DV er bare der for at du skal se brukergrensesnittet til Avid - jeg tviler på at noen kan bruke det til noe særlig fornuftig Lenke til kommentar
geirgp Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Har allerede mappet nettverksdisken til en stasjon (H:), og problemet er at nettverksstasjoner ikke dukker opp. Går sikker ikke an å gjøre noe med og du har vel rett i det du sier at Avid Free DV kun er for å bli kjent med Avids grensesnitt Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Prøv dette: Når du skal til å velge stasjon og mappe så skriver du i filnavn feltet: \\Datamaskinnavn\delt_mappe og trykker så enter Slik gjør vanligvis jeg når jeg skal ha tilgang til en delt mappe som jeg ikke har mappet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå