the-king Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det samme problemmet hadde jeg for noen måneder siden og nå har det dukket opp igjen. Når jeg skal ha opp oppgavebehanding så bare forsvinner den etter 0,5 sekund samme ****** hva jeg gjør. Jeg bruker win 2000 og norton antivirus og internett brannmur vis det også spiller inn. Men hvordan løse dette problemme? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Høres mistenkelig ut som MSBlaster viruset som herjet for en tid tilbake... Lenke til kommentar
the-king Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har ikke hatt Blaster før, noen andre som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
the-king Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Nå har jeg slettet brannmuren men jeg kan ikke slette antiviruset pga jeg ikke får avsluttet det utenom å gå via oppgavebehandling. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gå på msconfig - oppstart og deaktiver for én oppstart da vettu. Så kan du teste og se hva som skjer. Tviler på om det er antivirusprog da... Er du administrator, eller bruker med fulle/administrative rettigheter? Lenke til kommentar
the-king Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg er adm(privat pc) Lenke til kommentar
the-king Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 up! har enda problemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå