Gå til innhold

Jeg vill ha et bra vannkjøong som ikke er så dyr""


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

matrex: Her er en fin link du absolutt bør sjekke ut, den kan gi deg MYE nyttig informasjon! -> http://forum.overklokking.no/index.php?act=Search&f=103

 

Acid Burn: Det er vel lov å skrive feil, men hvorfor oppmuntre det? Det er vel ikke for mye forlangt å be om at folk bruker noen sekunder ekstra på å rydde opp i innleggene sine før dem poster. Jeg ser alltid over før jeg legger inn lengre innlegg her, og det synes jeg er en god praksis som dessverre altfor få er flinke til å adoptere. Det er jo til alles beste :)

Lenke til kommentar

Stakkars matrexs666!

 

Trenger ikke å være så hard DiMiles, særlig med nykommere!

Er jo fint å ikke skremme vekk alle med "litt" skrive problemer!

 

Og jeg synes alder ikke har så mye med dette å gjørr egentlig.

Er 14, men oppfører meg ikke som en fjortis :yes:

Lenke til kommentar
Stakkars matrexs666!

 

Trenger ikke å være så hard DiMiles, særlig med nykommere!

Er jo fint å ikke skremme vekk alle med "litt" skrive problemer!

 

Og jeg synes alder ikke har så mye med dette å gjørr egentlig.

Er 14, men oppfører meg ikke som en fjortis :yes:

jeg har fylt 15!! :yes:

 

er jeg frifunnet?? :p

Lenke til kommentar
Du har ****** ikke en dritt å gjøre her! Din lille uspislige unge som ****** ikke gjør kravene som står KLART i registreringsprosessen. Jeg ser du registrerte deg i dag, og da BØR du ha lest BEGGE (retningslinjer og nett-etikette) "guidene" til hvordan oppføre seg på dette forumet IDAG. Har du gjort det? NEPPE.

 

#1: Lær deg å skriv norsk ordentlig. Hvis du har dysleksi eller er en "etnisk nordmann" er dette godtatt da du kanskje ikke kan / har lært ordentlig norsk enda. Er du derimot en lat fjortenåring som ikke gidder å skrive ordentlig fortjener du ikke noe annet enn flaming.

 

#2: Les retningslinjer.

 

#3: Les nett-etikette.

 

#4: Skriv en ordentlig topic, og rett opp alle de feilene du allerede har gjort.

 

#5: Lær deg ordentlig folkeskikk, og ikke skriv "svart fort a". Hadde jeg hatt skikkelig peiling på vannkjøling (noe jeg ikke har) ville jeg ****** ikke svart deg.

 

 

Det eneste du skal ha noe "ære" for (egentlig ikke, men) er at du merkelig nok klarte å poste riktig.

 

(Nei, jeg leker ikke "wannabe-mod" nå elns, men jeg er drittlei av unger som ****** ikke oppfører seg når de ber om hjelp.)

 

 

Edit: Bedre Caliber? :p

 

Edit2: Så på det andre innlegget du har postet, og dette blir bare tåpelig. Bann-grunn etter min mening.

noe i mot samer?? :thumbdown:

bor i finnmark ;) men er ikke same

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å prøve å hjelpe deg en gang! Vet du hvorfor? Jo, fordi det for det første kryr av skrivefeil i topic, og selve posten er dårlig og lite informativ. Du må gi oss mere informasjon som f.eks type Socket, størrelse på kabinett osv osv.. Husk det til neste gang, så skal jeg vurdere det. :roll:

Lenke til kommentar

Grunnen til at han ikke har fått så mange svar på det han spør om, er vel fordi det finnes så utrolig mange andre emner om vannkjølingssett her. Hadde han orket å lese igjennom side 1 og 2 i dette forumet, så ville han hatt svar på spørsmålet og masse bakgrunnsviten rundt vannkjøling generelt.

Lenke til kommentar
Du har ****** ikke en dritt å gjøre her! Din lille uspislige unge som ****** ikke gjør kravene som står KLART i registreringsprosessen. Jeg ser du registrerte deg i dag, og da BØR du ha lest BEGGE (retningslinjer og nett-etikette) "guidene" til hvordan oppføre seg på dette forumet IDAG. Har du gjort det? NEPPE.

 

#1: Lær deg å skriv norsk ordentlig. Hvis du har dysleksi eller er en "etnisk nordmann" er dette godtatt da du kanskje ikke kan / har lært ordentlig norsk enda. Er du derimot en lat fjortenåring som ikke gidder å skrive ordentlig fortjener du ikke noe annet enn flaming.

 

#2: Les retningslinjer.

 

#3: Les nett-etikette.

 

#4: Skriv en ordentlig topic, og rett opp alle de feilene du allerede har gjort.

 

#5: Lær deg ordentlig folkeskikk, og ikke skriv "svart fort a". Hadde jeg hatt skikkelig peiling på vannkjøling (noe jeg ikke har) ville jeg ****** ikke svart deg.

 

 

Det eneste du skal ha noe "ære" for (egentlig ikke, men) er at du merkelig nok klarte å poste riktig.

 

(Nei, jeg leker ikke "wannabe-mod" nå elns, men jeg er drittlei av unger som ****** ikke oppfører seg når de ber om hjelp.)

 

 

Edit: Bedre Caliber? :p

 

Edit2: Så på det andre innlegget du har postet, og dette blir bare tåpelig. Bann-grunn etter min mening.

noe i mot samer?? :thumbdown:

bor i finnmark ;) men er ikke same

Har du rein i hagen ? Er du same ? Har du snø-scooter ? Spiser du joika-boller til middag hver dag ? :roll::green:

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med mange her. Tonen til trådstarter var frekk og dårlig formulert, med altfor lite informasjon til å hjelpe tilstrekkelig! Det er frekt å "forlange" at folk skal svare fort, dette er ikke noe firma, men et sted hvor man kan søke, og gi hjelp (med en hyggelig og gjerne spørrende tone).

Lenke til kommentar

Her ka du se hvordan du får et som kan bli bra og kan bli billi... :) Men tar litt tid hvis du skal få det på den måten.

 

Offtopic: Til alle dere som synes at starteren av tråden gjorde alt for mange feil, ikke ta dere brye med å svare da! La moderatorene gjøre jobben sin og det er de som bestemer her, ikke oss andre. :angry:

 

Edit: La til Offtopic.

Endret av Kalle88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...