matrexs666 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva burte jeg kjøpe av vannkjøing har ca 2000 til 3000 svar fort a Lenke til kommentar
bergen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva med denne (kun med Cpu blokk). Eller denne. Jeg har ingen erfaring med disse selv, men skal ha vannkjøling selv og etter hva jeg har lest er spesiellt den siste et bra og populært valg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Du har ****** ikke en dritt å gjøre her! Din lille uspislige unge som ****** ikke gjør kravene som står KLART i registreringsprosessen. Jeg ser du registrerte deg i dag, og da BØR du ha lest BEGGE (retningslinjer og nett-etikette) "guidene" til hvordan oppføre seg på dette forumet IDAG. Har du gjort det? NEPPE. #1: Lær deg å skriv norsk ordentlig. Hvis du har dysleksi eller er en "etnisk nordmann" er dette godtatt da du kanskje ikke kan / har lært ordentlig norsk enda. Er du derimot en lat fjortenåring som ikke gidder å skrive ordentlig fortjener du ikke noe annet enn flaming. #2: Les retningslinjer. #3: Les nett-etikette. #4: Skriv en ordentlig topic, og rett opp alle de feilene du allerede har gjort. #5: Lær deg ordentlig folkeskikk, og ikke skriv "svart fort a". Hadde jeg hatt skikkelig peiling på vannkjøling (noe jeg ikke har) ville jeg ****** ikke svart deg. Det eneste du skal ha noe "ære" for (egentlig ikke, men) er at du merkelig nok klarte å poste riktig. (Nei, jeg leker ikke "wannabe-mod" nå elns, men jeg er drittlei av unger som ****** ikke oppfører seg når de ber om hjelp.) Edit: Bedre Caliber? Edit2: Så på det andre innlegget du har postet, og dette blir bare tåpelig. Bann-grunn etter min mening. Endret 24. mars 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Du har ****** ikke en dritt å gjøre her! Din lille uspislige unge som ****** ikke gjør kravene som står KLART i registreringsprosessen. Jeg ser du registrerte deg i dag, og da BØR du ha lest BEGGE (retningslinjer og nett-etikette) "guidene" til hvordan oppføre seg på dette forumet IDAG. Har du gjort det? NEPPE. #1: Lær deg å skriv norsk ordentlig. Hvis du har dysleksi eller kommer fra pakkisland er dette godtatt da du kanskje ikke kan / har lært ordentlig norsk enda. Er du derimot en lat fjortenåring som ikke gidder å skrive ordentlig fortjener du ikke noe annet enn flaming. #2: Les retningslinjer. #3: Les nett-etikette. #4: Skriv en ordentlig topic, og rett opp alle de feilene du allerede har gjort. #5: Lær deg ordentlig folkeskikk, og ikke skriv "svart fort a". Hadde jeg hatt skikkelig peiling på vannkjøling (noe jeg ikke har) ville jeg ****** ikke svart deg. Det eneste du skal ha noe "ære" for (egentlig ikke, men) er at du merkelig nok klarte å poste riktig. (Nei, jeg leker ikke "wannabe-mod" nå elns, men jeg er drittlei av unger som ****** ikke oppfører seg når de ber om hjelp.) Enig i din generelle mening om yngre brukere som oppfører seg dårlig på forumet, men syns du kunne spart deg for den små-rasistiske kommentaren du flettet inn der... Mvh, Haakon Endret 24. mars 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Jeg er enig i noe av det du sa der men.....det hva litt for grovt sakt. Edit:Skriveleif.Rettet på. Endret 24. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
matrexs666 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 sorry at jeg ikk e kan skrive da har dysleksi så slapp nå av Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg er enig i noe av det du sa der, men det var litt for grovt sagt. Ja, ok. Siden du skrev så fint og ordentlig så. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) sorry at jeg ikk e kan skrive da har dysleksi så slapp nå av Greit, HVIS du har dysleksi er du 100% unnskyldt selvfølgelig. Sorry da i såfall, er bare altfor lei av folk som ikke skriver ordentlig. Endret 24. mars 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DET HVA LITT FOR GROVT SAKT. Tenker du føyes inn under den 14tiss kategorien til dimiles jeg Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DET HVA LITT FOR GROVT SAKT. Tenker du føyes inn under den 14tiss kategorien til dimiles jeg Ikke fulgt godt med i norsk-timene der heller nei Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DET HVA LITT FOR GROVT SAKT. Tenker du føyes inn under den 14tiss kategorien til dimiles jeg Er 17år og oppfører meg ikke som en fjortis.Så bare glem å putte mæ under en fjortis liste Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DET HVA LITT FOR GROVT SAKT. Tenker du føyes inn under den 14tiss kategorien til dimiles jeg Er 17år og oppfører meg ikke som en fjortis.Så bare glem å putte mæ under en fjortis liste Du avslørte deg netopp med å skrive "mæ" da Lenke til kommentar
matrexs666 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 ER det noe som kan svar på det jeg spurt om??? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Waterchill på komplett.no Edit:Gå for Waterchill Antarctica det koster rundt 2000-3000kr Endret 24. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Til andre som har noe å utsette på folks skrivevaner... Dette er tråden man letter på trykket. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 DiMiles: ro deg ned et par hakk. Rettere sagt kan du bruke ferien til det. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) DET HVA LITT FOR GROVT SAKT. Tenker du føyes inn under den 14tiss kategorien til dimiles jeg Er 17år og oppfører meg ikke som en fjortis.Så bare glem å putte mæ under en fjortis liste Du avslørte deg netopp med å skrive "mæ" da E trønder æ!!! Og skriver bokmål, siden det kan hende at det er noen på forumet her som ikke forstår (trøndere) så godt Det kommer jo noen små feil av og til da Edit:F*** skriveleifer.slutt å mob Endret 25. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Og skriv bokmål, siden det kan hende at det er noen på forumet her som ikke forstår det så godt skriver bokmål Sorry, måtte bare være med jeg også. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vel, jeg glemte en ting: Hold dere on-topic er dere snille. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 sorry! Ble litt revet med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå