Gå til innhold

Jeg vill ha et bra vannkjøong som ikke er så dyr""


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ****** ikke en dritt å gjøre her! Din lille uspislige unge som ****** ikke gjør kravene som står KLART i registreringsprosessen. Jeg ser du registrerte deg i dag, og da BØR du ha lest BEGGE (retningslinjer og nett-etikette) "guidene" til hvordan oppføre seg på dette forumet IDAG. Har du gjort det? NEPPE.

 

#1: Lær deg å skriv norsk ordentlig. Hvis du har dysleksi eller er en "etnisk nordmann" er dette godtatt da du kanskje ikke kan / har lært ordentlig norsk enda. Er du derimot en lat fjortenåring som ikke gidder å skrive ordentlig fortjener du ikke noe annet enn flaming.

 

#2: Les retningslinjer.

 

#3: Les nett-etikette.

 

#4: Skriv en ordentlig topic, og rett opp alle de feilene du allerede har gjort.

 

#5: Lær deg ordentlig folkeskikk, og ikke skriv "svart fort a". Hadde jeg hatt skikkelig peiling på vannkjøling (noe jeg ikke har) ville jeg ****** ikke svart deg.

 

 

Det eneste du skal ha noe "ære" for (egentlig ikke, men) er at du merkelig nok klarte å poste riktig.

 

(Nei, jeg leker ikke "wannabe-mod" nå elns, men jeg er drittlei av unger som ****** ikke oppfører seg når de ber om hjelp.)

 

 

Edit: Bedre Caliber? :p

 

Edit2: Så på det andre innlegget du har postet, og dette blir bare tåpelig. Bann-grunn etter min mening.

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
Du har ****** ikke en dritt å gjøre her! Din lille uspislige unge som ****** ikke gjør kravene som står KLART i registreringsprosessen. Jeg ser du registrerte deg i dag, og da BØR du ha lest BEGGE (retningslinjer og nett-etikette) "guidene" til hvordan oppføre seg på dette forumet IDAG. Har du gjort det? NEPPE.

 

#1: Lær deg å skriv norsk ordentlig. Hvis du har dysleksi eller kommer fra pakkisland er dette godtatt da du kanskje ikke kan / har lært ordentlig norsk enda. Er du derimot en lat fjortenåring som ikke gidder å skrive ordentlig fortjener du ikke noe annet enn flaming.

 

#2: Les retningslinjer.

 

#3: Les nett-etikette.

 

#4: Skriv en ordentlig topic, og rett opp alle de feilene du allerede har gjort.

 

#5: Lær deg ordentlig folkeskikk, og ikke skriv "svart fort a". Hadde jeg hatt skikkelig peiling på vannkjøling (noe jeg ikke har) ville jeg ****** ikke svart deg.

 

 

Det eneste du skal ha noe "ære" for (egentlig ikke, men) er at du merkelig nok klarte å poste riktig.

 

(Nei, jeg leker ikke "wannabe-mod" nå elns, men jeg er drittlei av unger som ****** ikke oppfører seg når de ber om hjelp.)

Enig i din generelle mening om yngre brukere som oppfører seg dårlig på forumet, men syns du kunne spart deg for den små-rasistiske kommentaren du flettet inn der...

 

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
DET HVA LITT FOR GROVT SAKT.

 

Tenker du føyes inn under den 14tiss kategorien til dimiles jeg

Er 17år og oppfører meg ikke som en fjortis.Så bare glem å putte mæ under en fjortis liste :p

Du avslørte deg netopp med å skrive "mæ" da

E trønder æ!!!

 

Og skriver bokmål, siden det kan hende at det er noen på forumet her som ikke forstår (trøndere) så godt :p

 

 

Det kommer jo noen små feil av og til da :blush::p

 

 

Edit:F*** skriveleifer.slutt å mob

Endret av Oseantic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...