MrLuni Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Ein kompis av meg har 2 sata disker og han mener at det er bare trøbbel med dem. Mulig det er han som har dårlig styr på ting, men men. Er s-ata gode disker som er stabil på os og spil osv. ? Ein som vil bytte ein 200gb WD s-ata mot min seagate 160gb "ide", fordi han har ikke støtte for S-ata (dudn kjøpte feil disk ) Er det bra deal for meg? Eg har bare den miste kablene til s-ata, går det bra? Nf7-s Endret 24. mars 2004 av luni Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vet egentlig om ingen som faktisk har s-ata disker.. trukke det er særlig mye bedre uansett.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg bruker 1x Seagate SATA og den fungerer glimrende.. har ikke hørt noe om at SATA disker som skal være ustabile, så det kan være kompisen din som har vært meget uheldig med 2(?!) disker, eller så har han ikke kontroll på dem slik du sa... jeg ville bytta, så fremt du er sikker på at det ikke er noen feil på verken din eller kompisen din sin disk... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ein som vil bytte ein 200gb WD s-ata mot min seagate 160gb "ide", fordi han har ikke støtte for S-ata (dudn kjøpte feil disk )Er det bra deal for meg? Slå til, før han ombestemmer seg! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 No kan eg nå bytte ein 160gb mot ein 200gb s-ata... Synest det er veldig bra, så lenge eg klarer å legge inn disken. Men det kan sikkert bli eit problem siden eg ikke har ein disketstasjon (har ikke brukt d på 2 år) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Har Abit Nf7-s 2.0 Skal ikke den klare å legge inn S-ata driveren av seg selv da? Eller må eg skaffe meg ein disketstasjon for å dille? Noen som har nf7-s med s-ata ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå