sdn Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Dette er ikke noe nytt, men en ting jeg reagerte på. Fikk ett brev fra telenor i dag med et positivt innhold. Fin ting at abonementet skal bli bedre. Har nå en 704/128 med fri nedlasting og betaler 549kr - div. rabatter. I brevet står det at nå vil jeg få 2048/246 til samme pris med 30 GB nedlastingkapasitet, men kan laste ned påfyllingspakker gratis!? Altså fremdeles ubegrenset nedlasting. Må bare laste ned forbruksmåleren. Hvorfor i h... trenger man forbruksmåleren og man må laste ned tillegspakkene når det allerede er ubegrenset nedlasting??? Har ikke bedt dem om det. Er dette fra telenors side en form for holde oppsyn med hva/hvor mye folk laster ned eller de regner med at de fleste ikke bruker mer enn 30 gig og derfor ikke kommer til å laste ned noen tillegspakker, slik at de kan ha fler kunder eller no? Fri nedlasting burde ikke ha noen forpliktelser! Ellers positivt. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er vel mest fordi Telenor planlegger å gjeninnføre kvoten om noen måneders tid (evt neste år), når alle har kastet seg over telefonen for å bestille... Liten vits å gå bort fra et system som skal brukes igjen etterpå Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror det har no med at hvis telenor skal ta bort nedlastningssperra, så må de gjøre om på hele systemet sitt, å det vil de sikkert spare my på ved å ikke gjøre. Derfor har de heller gjort påfyllingen gratis. Tror det er no sånt no, men er ikke sikker Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Infrastrukturen til Telenor er sånn. Når du har lite igjen av kvoten er det bare å fylle på med ny kvote igjen Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er vel mest fordi Telenor planlegger å gjeninnføre kvoten om noen måneders tid (evt neste år), når alle har kastet seg over telefonen for å bestille... Liten vits å gå bort fra et system som skal brukes igjen etterpå Har du lest dette no sted?? Tviler egentlig på at det skjer Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jammen, hvorfor i all verden bruker folk telenor da? Lenke til kommentar
sdn Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Er vel mest fordi Telenor planlegger å gjeninnføre kvoten om noen måneders tid (evt neste år), når alle har kastet seg over telefonen for å bestille... Liten vits å gå bort fra et system som skal brukes igjen etterpå Ja, noe sånt ja. Godt poeng Fra brevet jeg mottok: alle kunder får FRI BRUK Har fri bruk nå, ingen sugen forbruksmåler, at nettet deres er lagt opp slik at man må ha det, er tull. Vil ikke ha forbruksmåler på pc`en min Lenke til kommentar
sdn Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Jammen, hvorfor i all verden bruker folk telenor da? Eneste grunnen er at jeg får 150 kr i div. rabatter Endret 24. mars 2004 av sdn Lenke til kommentar
Calm Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er vel mest fordi Telenor planlegger å gjeninnføre kvoten om noen måneders tid (evt neste år), når alle har kastet seg over telefonen for å bestille... Liten vits å gå bort fra et system som skal brukes igjen etterpå Jeg kjøper i alle fall ikke det som blir sagt om at den tekniske løsningen de bruker ikke tillater dem å fjerne systemet fullstendig! Hvis de har planer om fullt og helt å gå bort i fra betalingsordningen er det ikke hensiktsmessig å beholde systemet som tillater dem å gjøre dette... Det naturlige ville være å fjerne løsningen... Skal gode argumenter til for å overbevise meg om at det ikke lar seg gjøre teknisk sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå