Gå til innhold

Logitech Dual Optical problem

Anbefalte innlegg

Har et lite problem. Musen virker fint i en liten stund, men så plutselig begynner de optiske sensorene å blinke litt av og til, noe som resulterer i at musen ikke oppfatter bevegelser skikkelig. Hvis jeg restarter, så virker den fint i en liten stund igjen før den begynner å blinke igjen. Noen som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være feil med USB'n din på ditt HK!?

jeg + mange andre som har MSI-K7T266 Pro-R har USB problemer :/ blant annet så slutter min Logitech USB mus å virke etter en stund. da må jeg oxo reboote pc'n. men etter at jeg kjøpte meg ett usb2.0/firewire combokort, så har jeg ikke noe problemer lengre :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-27 17:32, Gunder1 skrev:

Jeg har et lignende problem med min dual, bruker xp der må jeg bruke den på ps2 porten, da den ikke funker ikke på usb porten. Har enabla usb i bios, Anyone?

Samme problem som deg. Den funka en liten stund, så plutselig "døde" den. Akkurat samme skjedde igjen når jeg reinstallerte XP to ganger (i forbindelse med et annet problem). Etter å ha prøvd alt som falt meg inn mht. innstillinger, ga jeg til slutt opp og plugga den i PS/2 porten. Der går det helt knirkefritt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-27 18:06, Kenny000 skrev:

Noen USB porter slutter å fungere under overklokking. Dette gjelder spesielt MSI...

VIA baserte kort har også problemer med USB porter der endel har problemer med "bortfall" av Dual optical i ca 1 sek. Jeg har selv dette problemet...

:sad:

Jeg overklokket prosessoren min for første gang for 4 dager siden eller noe sånt. LENGE etter at jeg hadde gitt opp og plugga den til PS/2 porten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...