peach Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Har et lite problem. Musen virker fint i en liten stund, men så plutselig begynner de optiske sensorene å blinke litt av og til, noe som resulterer i at musen ikke oppfatter bevegelser skikkelig. Hvis jeg restarter, så virker den fint i en liten stund igjen før den begynner å blinke igjen. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hvis det er den trådløse, så prøv med nye batterier? Kan jo være noe galen med de.. Lenke til kommentar
peach Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Nei det er ikke den trådløse. Tror ikke den trådløse er "dual" heller. Men uansett, har også prøvd PS/2 porten. (bruker USB) Det samme skjedde der også... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har et lignende problem med min dual, bruker xp der må jeg bruke den på ps2 porten, da den ikke funker ikke på usb porten. Har enabla usb i bios, Anyone? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Det kan være feil med USB'n din på ditt HK!? jeg + mange andre som har MSI-K7T266 Pro-R har USB problemer :/ blant annet så slutter min Logitech USB mus å virke etter en stund. da må jeg oxo reboote pc'n. men etter at jeg kjøpte meg ett usb2.0/firewire combokort, så har jeg ikke noe problemer lengre :wink: Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 17:32, Gunder1 skrev:Jeg har et lignende problem med min dual, bruker xp der må jeg bruke den på ps2 porten, da den ikke funker ikke på usb porten. Har enabla usb i bios, Anyone? Samme problem som deg. Den funka en liten stund, så plutselig "døde" den. Akkurat samme skjedde igjen når jeg reinstallerte XP to ganger (i forbindelse med et annet problem). Etter å ha prøvd alt som falt meg inn mht. innstillinger, ga jeg til slutt opp og plugga den i PS/2 porten. Der går det helt knirkefritt. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Noen USB porter slutter å fungere under overklokking. Dette gjelder spesielt MSI... VIA baserte kort har også problemer med USB porter der endel har problemer med "bortfall" av Dual optical i ca 1 sek. Jeg har selv dette problemet... :sad: Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 18:06, Kenny000 skrev:Noen USB porter slutter å fungere under overklokking. Dette gjelder spesielt MSI...VIA baserte kort har også problemer med USB porter der endel har problemer med "bortfall" av Dual optical i ca 1 sek. Jeg har selv dette problemet...:sad: Jeg overklokket prosessoren min for første gang for 4 dager siden eller noe sånt. LENGE etter at jeg hadde gitt opp og plugga den til PS/2 porten. Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 jeg har opplevd det samme og min har alltid stått i ps2 porten. etter en stund døde den helt. kjekt :razz: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 01:25, hasuwest skrev:Hvis det er den trådløse, så prøv med nye batterier? Kan jo være noe galen med de.. dual finnes ikke i optisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå