LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er ute etter noen kabelstrømper som dekker ledningene helt. De jeg kjøpte på microplex er av "netting"-typen så der vises ledningene så vidt. Er det noen som vet om noen som er HELDEKKENDE liksom? De har noen fine her, men finner de ikke på 3dfxcool: http://www.ocshoot.no/cableties.htm Må være blå eller krom... helst krom Lenke til kommentar
Locci Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) her vettø eller så får de disse inn på microplex.no den 16.04 (krom) Endret 24. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Det ligner vel ikke akkurat på de. Disse her er mørkere, og de du sendte link til så ut som "netting"-typen. Mulig det bare er bildene? Hvordan er chrome-strømpene fra microplex? Er de "tette" ? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) De strømpene OCshoot testet sluttet 3dfxcool å ta inn da de fikk inn komplette sett. De komplette settene holder omtrent til 2PSU`er. Jeg har både av den typen som ble testet og av de nye settene, og er fornøyd med begge to. Kommer nok til å bytte på den ene PSU`en min da den skal i ett tower fullt av chrome ting og tang Endret 24. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Få bestemora di til å hekle noken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå