Chasseur Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg personlig er veldig glad i i try and buy prisippet og prøver å laste nee minst mulig copyrighted materiale (untatt filmer), og synes det blir litt dumt å klage over høye OS priser, når man kan få LINUX gratis og en god del andre UNIX'er (det er det heter?? )... så, last ned trial/demo og hvis du kommer til å bruke det, kjøp det!! -slik atde som jobber emd å alge programmer og spill til oss tjener penger de og! MVH LordZyfeX Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 spill som skal kjøpes: Doom 3 Half-life 2 kanskje Far Cry.. Husk også S.T.AL.KE.R. Shadow of Chernobyl, skal vist bli bra. Bare sjekk ut hjemmesiden deres på kveldstid spooky Lenke til kommentar
kojak.exe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg mener BF:V har den beste kopisperren! (som jeg skrev i en annen topic..) botene i singel-player er så KRISE drit dårlige. de klarer jo fager ikke fly et bedritent helikopter fra A til B. ikke noe problem å ha på "impossible" og få 50 kopter-kills i et brett. ingen som skyter deg ned!! det er så fantastisk bad at å ikke kjøpe spillet hadde vært Uaktuelt! og banna bein, jeg er sikker på at det er gjort med super-vilje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå