Even. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) er det noen her inne med litt tid til overs som kunne tenke seg å lage et design til den nye siden min? Det er egentlig ganske frie tøyler, men de må være plass til en innloggingsboks og 3 knapper/linker (Om siden, Oversikt, Bli medlem). Siden bør også være litt bilaktig siden dette er nok en bilside. I headeren skal det stå showroom. hvis noen lurer så skal siden brukes til en slags showroom database for biler. på forhånd takk Endret 24. mars 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Laget en fisk daahh!!11! Dn blE ik helt zm jg vil hA dn, likz. mnmn! Endret 24. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Laget en fisk daahh!!11! Dn blE ik helt zm jg vil hA dn, likz. mnmn! http://home.no.net/haltann/images/bilph00rumet.gif d r dn bzt blzdn j hr zt!!!! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 bra den, men det var ikke akkurat sånn jeg tenkte hehe.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 LIKR d dn IK?!!!1!!!1! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) mr gatebil; ta hintet Dessuten, den greia til haltan var jo egentlig ganske bra! Avviser et forslag han har brukt fleire timer på... utakknemlige lille ****unge Endret 24. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hehe, "avansert" humor... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 HalTan er alltid litt frempå når noen ber om gratis arbeid Du må ordlegge deg litt annerledes, så får du nok hjelp. Det er tross alt et "supportforum"... " kunne tenke seg å lage et design til den nye siden min?" er ikke en bra måte å si det på... At HalTan kommer med sånt fint språk må du bare unnskylde ham. Det skjer til tider. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sorry, herr Gatebil, men dette bør du holde deg for god til. Du har jo før vist oss flere kvalitetssider, dog i noe samme stil. Warum trenger du da en av oss på forumet til et nytt design? Jeg tror nok du har kunnskapen som trengs, etter å ha sett hva du har laget før. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 oki da.... men jeg mangler ideer Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 oki da.... men jeg mangler ideer Og du trur andre vil kaste bort gode idèer på deg, gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå