Locomotiv Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 tenker på om jeg skal kjøpe en slik en.. men er disse støysvake? og er det masse problemer med de, eller er de greie? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Løp og kjøp (Og les andre innlegg om akkurat dette) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 segate eller samsung er vell de mest støysvake.. tror seagte "bare" har et års garanti mens samsung har 3års. hva med å se på ukens tilbud på komplett, selger en samsung spinpoint p80 160gb 2mb buffer til 800kr Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) den er grei. tenker kanskje på samsung spinpoint også, siden jeg så en tråd nå som den fikk litt skryt i. men uansett, er barracuda'en like støysvak som maxtor diamondplus 120gb 7200 2mb? fordi jeg hadde en maxtor før (den ble nesten helt ny, drept av pc'en R.I.P) og den bråka ingenting så er den like støysvak som den kjøper jeg Barracuda *edit* ELLER spinpoint Endret 24. mars 2004 av techern Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) wtf tenkte jeg på da jeg skreiv dette innlegget?... Endret 24. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har ide utgaven og den går som en klokke. Det som er litt spesielt er at til lenger "ut" i disken du kommer til mer bråker den når den leser. Stasjon C: er nesten helt uhørbar, samme er D:, men E: bråker litt mer igjen, og G: Enda litt mer. Men ikke missforstå, det er ikke mye lyd, og det var en enorm overgang fra en 40 gb imb disk.. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 tenker på om jeg skal kjøpe en slik en.. men er disse støysvake?og er det masse problemer med de, eller er de greie? Personlig synes jeg seagate er veldig bra og støysvak, men har sett under tester at Samsung er litt mer støysvak, men har litt lavere ytelse enn Seagate, jeg tror at det er så lite merkbart forskjell. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har en 120 gig.. den er helt stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå