Gjest QbeC- Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Tenker meg en av DISSE TRE Åssen burde jeg velge??? S:T:A:N:D EDIT: IKKE kom med andre forslag. Det må bli en av disse tre. Endret 24. mars 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 gidder du å søke litt rundt her, så finner du ut at WDC IKKE er et godt valg, og Samsung er bra Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Etter de objektive testene jeg har lest og subjektive meninger jeg fått med meg: * Samsung'en har bra ytelse og lavt støynivå * Hitachi'en har bra ytelse og lavt støynivå bortsett fra noen rare lyder i blandt * WD'en har bra ytelse men det er veldig mange som sier forskellige ting om støynivået, noen synes den bråker og andre synes den er veldig stille PS. Om du skal bruke den som OS-disk så kan det være en fordel å velge en av de med 8MB cache. Hvis du ikke skal bruke den til OS så spiller det ingen rolle og da velger du en av disse pga pris. Edit: Jeg ser samsungen har 3 år garanti fra produsenten, men de andre har ikke oppgitt garanti-tiden, det betyr nok 1 år. NB. Legg merke til at du uansett har 2 år reklamasjonsrett ovenfor butikken. Edit2: Du bør etter min mening velge Samsung'en Edit3: Prisforskjellen på den dyreste og den billigste tilsvarer en stk 1/2 liter brus på bensinstasjonen så jeg anbefaler deg å ikke velge etter pris, da kommer du til å angre. Endret 24. mars 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) feilpost Endret 24. mars 2004 av Jan E. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Støtter Kasp Har ikke hørt så mye om Hitachi, men visst de også er bra..så kanskje jeg ser på en sånn når jeg skal ha en 200Gb harddisk. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg ville nok ha tatt samsungen der. Men 2MB buffer er ikke helt god. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Etter de objektive testene jeg har lest og subjektive meninger jeg fått med meg:* Samsung'en har bra ytelse og lavt støynivå * Hitachi'en har bra ytelse og lavt støynivå bortsett fra noen rare lyder i blandt * WD'en har bra ytelse men det er veldig mange som sier forskellige ting om støynivået, noen synes den bråker og andre synes den er veldig stille PS. Om du skal bruke den som OS-disk så kan det være en fordel å velge en av de med 8MB cache. Hvis du ikke skal bruke den til OS så spiller det ingen rolle og da velger du en av disse pga pris. Edit: Jeg ser samsungen har 3 år garanti fra produsenten, men de andre har ikke oppgitt garanti-tiden, det betyr nok 1 år. NB. Legg merke til at du uansett har 2 år reklamasjonsrett ovenfor butikken. Er også på utkikk etter ny hd med 120gb. Slik som jeg ser det er den Samsungen best.. Det er den dyreste av alle tre men egenskapene til den er gode. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) .................... Edit2: Du bør etter min mening velge Samsung'en Edit3: Prisforskjellen på den dyreste og den billigste tilsvarer en stk 1/2 liter brus på bensinstasjonen så jeg anbefaler deg å ikke velge etter pris, da kommer du til å angre. Bra sagt. jeg er enig. EDIT: skrivefeil Endret 24. mars 2004 av Jan E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå