kensyv Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 nettopp begynt og lodde sammen mitt lcd display fra hammar.. men i byggesettet var det to like potmeter.. skal det ikke være to forskjellige? kan jeg bruke de to som fulgte med? vet ikke motstanden på de, multimeteret mitt hakke mer batteri Noen forslag mens loddebolten fortsatt er varm? Lenke til kommentar
howiee78 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 http://hammar.no/prod_html/20x4.asp Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 så det, men jeg lurte på om jg kunne bruke de to som jg har... eller må det være to forskjellige...? Lenke til kommentar
howiee78 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vet du ikke hvor stor resistans de er? Vell det skader ikke å prøve.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det pleier å stå på potmeterne.(veeeldig liten skrift, let nøye) Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 prøvde bare jg.. måtte skru ned den ene pote'n en del.. står akkurat det samme på begge to.. men det funker i hvertfall nå.. takk for svar.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 forde om de ser like ut behøver det ikke være samme motstand. Hva står det på de? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er samme potmeter. Tror det var på 100 ohm (husker ikke helt) Stusset litt da jeg skulle lodde opp mitt display for en stund siden, så jeg tok kontakt med hammar. De sa da at etter endel testing hadde produsenten kommet frem til at det fungerte bedre med to like potmetre. Derfor har du fått to like. Er bare artiklen og bildet på hammar som ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå