tjuddi Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei, har fått installert NGT ADSL(Venter seff på modemet), men kan noen anbefale meg hvilket nettverkskort jeg bør kjøpe(er det forskjeller?)? Gjerne ett som finnes i Flexidata sitt sortiment? Lenke til kommentar
dagatle Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 kjøp deg et 3com kort så har du et kort som holder feks 3com905 dette er et solid kort. flexidata hmm... kjøp hos PS-Data da velleller en eller anna som faktisk har webshop med konkuransjedyktige priser og som yter service... (noe komplett ikke gjør) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Kjøp det billigste de har og ikke 3com. 3Com fungerer megat bra med annet 3com utstyr men når man begynner å blande har jeg selv erfart at kortene ikke er spessielt gode å ha med å gjøre. de ryker rett og slett... spessielt 3c90X kort... Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 "Begynner å blande" ? Jeg har brukt 3COM nettverkskort i 15 år (bare en av maskinene mine har hatt et Kingston kort, ellers har alle hatt 3COM), og jeg har da aldri hatt noensom helst problemer med de. Oppsett av store LAN derimot, er det andre folk med "jalla" nettverkskort (Trust, Unex, Intel, etc) som har sliti som bare **** for å få maskina si på nett. Praktisk talt ikke noe av resten av nettverksutstyret (hub'er, switcher, routere) har vært av merket 3COM. Aldri vært borti eller hørt om den kompatibilitets konflikten du prater om :smile: Lenke til kommentar
Tok Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Er nettverkadministrator for et pc nett med ca 500 PC-er. Alle har 3com kort i forskjellige utgaver. Fikk noen PC-er med et intel netk. de pcene fungerte dårlig helt til jeg satte inn 3com kort i dem. I nette er det bare nettverkskortene som er 3com og det fungerer strålende. Kortet jeg vil anbefale deg er 3c905tx-m Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 har jobbet som on-site support på en lokasjon med ~1200 PC-er, samtlige hadde 3Com. Problemene melder seg hvis man * flytter på kortet (annet pci/isa spor) * Instalerer annet OS * bytter huber/switcher Dessuten koster et bra 3Com gjerne +600.- mens et ordinært og like bra cnet koster 180.- (butikk pris). NEMLIG Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Cnet pro200 fuker som F. og er billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå