ExuZ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 som topic sier så har jeg klokket for langt, IGJEN!, men denne gangen virker ikke -holde inne reset knappen i 10 sec -resette cmos -ta ut bios batteriet hva mer er det å gjøre da? regner med at jeg må flashe om biosen eller noe slikt, men hvordan skal jeg klare det når pcen ikke vil på? kan jeg ta ut biosen rom'en og låne den til en venn og få han til å fikse den? det jeg gjorde da den klikketvar: hadde prosessor på 200*11,5, og minne timings på 2 4 4 8 så satt jeg fsb opp til 215- funket ikke så ned igjenn til 204, fuket så satt jeg mp til 12-funket ikke så satt jeg til 203*11,5 og timings på 2337 da kom jeg til "hva nå!!!" Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 takket være clinton så har jeg løst problemet.. *neste gang skal jeg huske å ta utav strøm kablene før jeg resetter cmos Lenke til kommentar
Locci Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 takket være clinton så har jeg løst problemet.. *neste gang skal jeg huske å ta utav strøm kablene før jeg resetter cmos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå