Zethyr Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Ganske enkel, igrunn.... Kan alltids bygges på og legges til elementer ! Fargene var greie, men ikke mer enn det... Grafikk - Jeg ville anbefale å eksperimentere litt i PS for å gjøre litt mer ut av den... Raske loadetider på siden allikevel spiller dette liten rolle på en side som dette i dagens samfunn.... I hvertfall så lenge ikke loadetidene blir ekstreme... Headeren er for enkel for min smak... det blir også et grufullt skrekkelig og gebrekkelig tomrom ved sidene av headeren... Fonten var ok, men jeg savner en annen ( litt liknende) font på innholdet. Som tidligere nevnt: Lorem Ipsum Som tidligere nevnt: Inspiration edit: tidligere her = lenger ned.... Endret 24. mars 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Får vel kritisere etter nivået du ser ut til å ha - Kjedelig header, prøv å gi den litt meir tid i photoshop - dårlig farge på skrifta di, finn en farge som har bedre kontrast til bg + Fine, orginale farger - Alt for tomt, alt for enkelt. Prøv i det minste å få på en form for border rundt menyer og sånn Alt i alt en del du kan gjøre med den altså.. forresten, bruk Lorem Ipsum istede for "Tekst tekst" edit: for tutorials og/eller inspirasjon, skjekk ut http://polecat.demoted.org/inspiration/ Endret 24. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Om du fjerner _all_ tekst på den, samt headeren kan det nok bli noe bedre ja. Oppsettet er nemlig fint, det er derimot ingenting av det andre. Kjapt var nok ordet som slo meg ja. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vær da litt mer snill, dah Pålekatt....! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vær da litt mer snill, dah Pålekatt....! Jeg prøver. Det snakk om å være ærlig eller ikke. Noe jeg liker å være. Dessuten var kritikken min mindre hard enn den burde være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå