Gå til innhold

Hilf mich!


Anbefalte innlegg

Nå står jeg ovenfor et trist problem...

 

Jeg spiller cs 1.5, men når jeg plutselig skulle joine en server for noen dager siden, så sto det at WON athenication (etter eller anna) ikke var godkjent.. Dvs cd keyn ik sant? Også bytta jeg til den andre, men det funka heller ikke... De cd keyne jeg spiller har alltid funka fett, men så plutselig funker de ikke lenger. Bror mi spiller også med 1 av de cd keyne, men hos han fungerer det.. Hva har skjedd? Noen som vet?

 

Feller noen tårer.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ikke spille samtidig som broren din da hvis han har cd-keyen....

Og CS 1.5 er IKKE fortid!

Det er fortid, nåtid og de gode gamle dager :p

det vet jeg.. men får ikke joina servere selv om han ikke spiller eller er inne på cs.. Og det har funka fett før.. Har det skjedd no forandriger på won.net?

Lenke til kommentar
Ikke vet jeg, har ikke vært inne på det samme problemet....

Prøv cd-keyer fra en venn, sånn bare for å se om det er det som er galt..

noe rart er det vaffal.. har 3 pcr i huset, med 2 cd keyr.. Så vi bytter litt rundt om kring... Det har jo funka fett lenge, men så plutselig funker ingen av cd keyne på 2 av pcne, mens du funker fett på den siste.. :roll:

Lenke til kommentar
Hvis...

n1

 

Nei jeg tuller ik med penger.. Dette er sant.. Er dt ingen som har opplevd det før? Nå har det gått 4 dager ... kommer ikke inn på noen servere med de 2 pcne..

Hmm, neivel. Men jeg forstår ikke at keyen virker på en pc, men plutselig og samtidig slutter den å virke på to andre...? Utrolig!

Lenke til kommentar
Hvis...

n1

 

Nei jeg tuller ik med penger.. Dette er sant.. Er dt ingen som har opplevd det før? Nå har det gått 4 dager ... kommer ikke inn på noen servere med de 2 pcne..

Hmm, neivel. Men jeg forstår ikke at keyen virker på en pc, men plutselig og samtidig slutter den å virke på to andre...? Utrolig!

ja... rare greier.. skal nok begynne med steam.. :cry:

Lenke til kommentar
driter i hva som er bra... jeg bare sa at det eksisterer 1.4, bare for å poengtere det med at 1.5 kommer til å ... så først må jo 1.4 dø :p

Når 1.4 dør, dør alt. Når 1.4 blir borte tar de vekk Won serverne, da er det bare steam.

 

Men spørsmålet er om det går ann å lage en "hack" som gjør at vi kan spille 1.5.

Er dette umulig, eller er det? :hmm:

Lenke til kommentar
driter i hva som er bra... jeg bare sa at det eksisterer 1.4, bare for å poengtere det med at 1.5 kommer til å ... så først må jo 1.4 dø :p

Når 1.4 dør, dør alt. Når 1.4 blir borte tar de vekk Won serverne, da er det bare steam.

 

Men spørsmålet er om det går ann å lage en "hack" som gjør at vi kan spille 1.5.

Er dette umulig, eller er det? :hmm:

Man kan jo kose seg med boter da :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...