Geir M Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Den gamle trofaste 19 tommeren min døde i dag derfor trenger jeg en ny. Det er litt kjedelig å sitte foran en 14 tommer. Helst ikke dyrere enn 4000 . Det er fint om dere gir meg adresser til dde webshoppene dere finner skjemene på, hvis de ikke har de inne på lager så er det ikke noe poeng i. jeg trenger en skjerm ganske fort. Endret 24. mars 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Vurderer Nec MultiSync FE991SB. Selv om den er litt dyr. Er det en bra skjerm? Noen som har erfaringer med den? Men jeg er fortsatt åpen for alle seriøse forslag. Noen som har erfaringer med Hyundai Monitor 19" CRT TCO95 Flat ? Endret 24. mars 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva med en Eizo F77 21" til 1650? Eller er det for billig? Kjøpes her Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Har du erfaringer med den? Jeg er på utkikk etter en skjerm som skal vare i noen år så kvalitet og ytelse er veldig viktig, men også pris selvfølgelig. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har lillebroren Eizo F67 og synes den er veldig god. Har hatt den i 4 år nå og angrer ikke i det minste på at jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vurderer Nec MultiSync FE991SB. Selv om den er litt dyr. Er det en bra skjerm? Noen som har erfaringer med den? Men jeg er fortsatt åpen for alle seriøse forslag. Noen som har erfaringer med Hyundai Monitor 19" CRT TCO95 Flat ? Hyundai-skjermen er helt grei den. Bruker den i timesvis hver dag på 1600x1200 @85Mhz. Billig er den også. Ser at de har en enda billigere Medion 19" på Elkjøp, men aner ikke om den er bra eller ei. Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hyundai-skjermen er helt grei den. Bruker den i timesvis hver dag på 1600x1200 @85Mhz. Billig er den også. Ser at de har en enda billigere Medion 19" på Elkjøp, men aner ikke om den er bra eller ei. Den er jeg enige i, sitte skjøl med samme skjermen og syns den er fantastisk ...koster jo under 2000,- og nå... Hawk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Denne er grei: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har hatt en Samsung SyncMaster 959NF i snart et år, og jeg er veldig fornøyd. Sjekk https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3510 Da jeg kjøpte den var det håpløst å finne noe særlig med tester på nettet, men kanskje det finnes flere nå.. Finn de skjermene du er interessert i, og søk på google for å finne ut hvilken som gir best kvalitet for pengene. Thomas Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 NEC sine skjermer er nesten konsekvent geniale. har FE950+, som er den forrige modellen, og den er genial, den modellen du ser på støtter også 1600x1200 @ 85hz iallefall, og den er sikkert ikke mindre bra! invester mye i skjermen, du kommer til å ha den lengst av noe på PC'en (ok kanskje tastatur, mus varer lengre), og det er den du "bruker" desidert mest på PC'en... Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Denne er grei:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl En kompis av mg har denne Hansol skjermen og han har bare positive ting å si om den...Anbefales! Samsung skjermene kan også absolutt anbefales! Har flere komspiser som har veldig gode erfaringer med de... Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB er jo ett alternativ som jeg ville vurdert. Hyggelig pris også... http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...8&view=detailed Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vurderer Nec MultiSync FE991SB. Selv om den er litt dyr. Er det en bra skjerm? Noen som har erfaringer med den? Men jeg er fortsatt åpen for alle seriøse forslag. Noen som har erfaringer med Hyundai Monitor 19" CRT TCO95 Flat ? Anbefaler på det sterkeste å gå for NEC-Skjermen. Sitter med denne selv, og er strålende fornøyd. Mer behagelig bilde på CRT-skjerm skal man lete lenge etter mener jeg. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vurderer Nec MultiSync FE991SB. Selv om den er litt dyr. Er det en bra skjerm? Noen som har erfaringer med den? Men jeg er fortsatt åpen for alle seriøse forslag. Noen som har erfaringer med Hyundai Monitor 19" CRT TCO95 Flat ? Hyundai-skjermen er helt grei den. Bruker den i timesvis hver dag på 1600x1200 @85Mhz. Billig er den også. Ser at de har en enda billigere Medion 19" på Elkjøp, men aner ikke om den er bra eller ei. Jeg også sitter med den skjermen den er helt super deilig Men den første jeg fikk sugde hyndai Image quest q910 den var revva. Men så fikk jeg en helt ny akurat samme skjerm og den var super deilig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hva med en Eizo F77 21" til 1650? Eller er det for billig? Kjøpes her Fy fillern da 21" til 1495kroner? Det kan da umurlig være seriøst? Edit: Fikk øye på at det stod brukt jeg og nå Endret 25. mars 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå