MaxCPU Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 prøver å koble pc'n til tv'n her hjemme det nye gf kortet (se sign.). hadde ikke noe problemer med dette tidligere med gf2 mx, men nå får jeg bare svart/hvit bilde! hva i h****** er galt? har også prøvd med tvtool 6 (eller noe sånt). bruker nvidia 23,11. Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 max. jeg tror du må sjekke instillingene for monitor.. du har vel sikkert en LG monitor eller no... de er jo ikke s bra og flimrer no sinnsykt, spesielt flat-tronene. kanskje du har for bra grafikkort i forhold til den elendige Thomson Tv'en din...?? hehe Lenke til kommentar
hurst Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Sikker på at det er et PAL signal som kommer fra tv-ut på kortet? Kan være NTSC (kan ikke komme på hvorfor det skulle være det,men..) Bruker du samme kabel og samme tv? Prøv med samme drivere også. Så trekker du ut skjermkontakten og plugger i s-video kabelen før du starter maskina. Da skal du få bilde på tv'n. Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Få dere Panasonic TV. Da er det bare å velge om du vil bruke NTSC eller PAL Lenke til kommentar
daho Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 det kan være kablen, en kabel kameraten min hadde på sitt voodoo 3 funka i farger men på mitt ble det svart hvitt, så det kan være kablen. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 du burde få tak i 28.32 her: http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Sett utgangen til Composite i stedet for SVHS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå