hinduuu Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg får hele tiden en sånn tjenste melding .. vet ikke åssen jeg skal f¨å det vekk . noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Denne her var vel litt feilposta? Lag en ny en, og sett den under Programvare. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 søk etter programvare som heter bulletproofsoft de har både pop-up stopper som tar den type pop-up du snakker om,og spyware killer som funker bra... mvh Proppen Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 En ting: Google-toolbar Denne hindrer popup? MazeKing Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Programvare er stedet for denne posten. Flyttes. Lenke til kommentar
kah Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Bruk MSN toolbar for forhindring og Adaware for evnt. fjerne spy. Om ikke dette fjerner det kan det hende antivirusprogram kan fjerne dette. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) http://toolbar.google.com/ JA - Denne hindrer popup! Endret 25. mars 2004 av Hoax Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 JEG takker for alle innlegg. men jeg har innstallert gooogle popup blokker eller hva det heter. og jeg har innstalllert ad-were og spyhunter. og får forsatt tjenestemassanger ... noen som har noen flere prog jeg kan prøve ut.. helst som ikke koster penger Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gå inn og deaktiver tjenesten(service) Messenger i XP/2000. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 k. gidder du forklare åssen jeg gjør det ? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du går til Administrativer verktøy - tjenester (Administrative tools - Services) Dobbelt klikk på tjenesten Messenger og velg deaktiver. (Jeg har aldri vært borti Home Edition - hvis du har det vet jeg ikke men du kan også prøve å kjøre følgende fra kommandopromtet: net stop messenger) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 takker.. trur det funka.. tilfeldigvis ingen som vet om et prog som får fjerna trojan hest. norton2004 får ikke fjerna det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå