Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har noen av dere et script som gjør slik at når jeg redirecter fra et domene til et annet så vil at adressen være den samme

f.eks

jeg har domenet www.carstyling.com

når jeg går innpå det blir jeg redirectet til carstyling.b-one.net men det vises fortsatt www.carstyling.com i URL feltet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har et domene.... men jeg har alt stasjet på et annet.... jeg vil bruke det første men er det mulig å lage det til slik som dette med noe javascript eller no?

www.mittdomene.com/index.php?side=index&side2=bil

blir til

www.mittdomene2.net/index.php?side=index&side2=bil

??????????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
har noen av dere et script som gjør slik at når jeg redirecter fra et domene til et annet så vil at adressen være den samme

f.eks

jeg har domenet www.carstyling.com

når jeg går innpå det blir jeg redirectet til carstyling.b-one.net men det vises fortsatt www.carstyling.com i URL feltet

du kan jo bruke frames... og innkludere filene fra det andre nettstedet i framsene... da vil ikke den andre adressen synes...

Lenke til kommentar
Hva med en php include da?

ilpostino : hadde regnet med et bedre forslag enn frames fra deg :)

vet at Frames er et av de dårligste forslagene en kan komme med i denne tråden men følte bare at jeg "måtte" komme med forslag om frames... (antageligvis siden ingen hadde vært så 'dumme' å foreslå det tidligere i tråden).

trodde ikke det gikk ann å bruke php include til å hente filer fra andre steder på verdensveven, men fikk rettet opp mitt feilaktige syn på dette da jeg leste denne siden på php.net.....

det går vist greit å bruke funksjonene fopen() og file() for å åpne andre websider i php...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...