Even. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har noen av dere et script som gjør slik at når jeg redirecter fra et domene til et annet så vil at adressen være den samme f.eks jeg har domenet www.carstyling.com når jeg går innpå det blir jeg redirectet til carstyling.b-one.net men det vises fortsatt www.carstyling.com i URL feltet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hos meg kan jeg velge det selv, om den gamle URLen skal vises eller ei.. I kontrollpanelet for redirecting. Endret 24. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 jeg har ikke noe sånn på mitt kontrollpanel men har noen et script? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvorfor må du gjøre det ekstra vanskelig for oss å navigere, og vite hvor vi er enn, samt kopiere adressen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Funker det å bruke et PHP-include-script..? Edit; Enig med satyrium da.. Endret 24. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 jeg har et domene.... men jeg har alt stasjet på et annet.... jeg vil bruke det første men er det mulig å lage det til slik som dette med noe javascript eller no? www.mittdomene.com/index.php?side=index&side2=bil blir til www.mittdomene2.net/index.php?side=index&side2=bil ?????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ikke med Javascript nei.... (hvis jeg forstod deg riktig...) Lenke til kommentar
epsil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Les denne artikkelen om kanoniske nettadresser. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har noen av dere et script som gjør slik at når jeg redirecter fra et domene til et annet så vil at adressen være den samme f.eks jeg har domenet www.carstyling.com når jeg går innpå det blir jeg redirectet til carstyling.b-one.net men det vises fortsatt www.carstyling.com i URL feltet du kan jo bruke frames... og innkludere filene fra det andre nettstedet i framsene... da vil ikke den andre adressen synes... Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tent til å prøve deg på dette du http://www.itavisen.no/art/1303163.html Hva med en php include da? ilpostino : hadde regnet med et bedre forslag enn frames fra deg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva med en php include da?ilpostino : hadde regnet med et bedre forslag enn frames fra deg vet at Frames er et av de dårligste forslagene en kan komme med i denne tråden men følte bare at jeg "måtte" komme med forslag om frames... (antageligvis siden ingen hadde vært så 'dumme' å foreslå det tidligere i tråden). trodde ikke det gikk ann å bruke php include til å hente filer fra andre steder på verdensveven, men fikk rettet opp mitt feilaktige syn på dette da jeg leste denne siden på php.net..... det går vist greit å bruke funksjonene fopen() og file() for å åpne andre websider i php... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 på .tk er jo adressen den samme uansett om du går innpå linker og sånn Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 <? header("Location: http://dinside.com/") ?> ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå