pcgutten Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Her er greia på ny: Jeg har et p3 hovedkort, det brukker socket PGA370. En dag her tok jeg prosessoren ut da datt en bit under prosessoren av prøvde og lage en lik bit og loddet den på der den hade stått. Jeg vet ikke om det var dette som gjorde at det ikke skjer noe men kanskje noen her vet det. Visst noen har en PIII som skal til bosset kan jeg sikkert kjøpe den for en 100-lapp. Endret 24. mars 2004 av pcgutten Lenke til kommentar
kosh Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 sjelden jeg har slitt så mye med å få med meg innholdet i en post, kan nok ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Herm Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Prøv å skrive posten om igjen. Det første du kan gjøre er å endre topic, og så kan tegnsetting muligens være en ide. Tror det vil gi deg litt flere svar. Endret 24. mars 2004 av Herm Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Forumet er ikke noe sted for kjøp og salg Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Her er greia på ny: Jeg har et p3 hovedkort, det brukker socket PGA370.En dag her tok jeg prosessoren ut da datt en bit under prosessoren av prøvde og lage en lik bit og loddet den på der den hade stått. Jeg vet ikke om det var dette som gjorde at det ikke skjer noe men kanskje noen her vet det. Visst noen har en PIII som skal til bosset kan jeg sikkert kjøpe den for en 100-lapp. Var det en pin som datt av? Altså en av de "piggene" som er under? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå