duRden Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hei alle Jeg skal lakkere mitt Chieftec kabinett for første gang. Det jeg lurer på er om noen har tips om hvilken lakk jeg bør bruke, evt. ikke bør bruke. Alle tips er bra duRden #ikke bruk store bokstaver i topictittel# (jeg endret nå) - "It's me" Endret 24. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Følg instruksjonen på sprayboksen, mange tynne lag istedet for få tykke. Da unngår du dråper og slikt. For ett skinnende blankt resultat Avslutt med en type klarlakk, helst av samme type/merke som den andre lakken. Det er gennerellt ikke særlig smart å bruke mange forskjellige typer lakk. Endret 26. mars 2004 av SpACEmaN Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Hei og velkommen Det er mange som har spurt om det samme og her finner du noen topicer som omhandler dette. Lykke til Endret 26. mars 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
duRden Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Har en dyktig kar som skal lage motiv på siden av kabinettet, noen tips ang det? Fikk ikke opp linken du ga meg knutern_ Fikk bare opp en feilmelding. duRden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå