DrittData Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Noen som har fått samme feil og evt. har løsn. på feil i Far Cry? "CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game" Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) CD/DVD emulasjons-programvare oppdaget. Vennligst skru av all CD/DVD emulasjons-programvare og start spillet på nytt. Ganske selvforklarende. Skru av daemon tools (e.l.) og start fra DvD-en. Endret 24. mars 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 det er jo nettopp problemet! den startes fra DVD, og jeg har ingen emulatortjenester eller fiktive stasjoner! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du har ikke noen brenneprogram med slikte funksjoner? Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 tror ikke det altså. har nettopp satt opp xp på nytt, og har bare clone dvd og den inebygde i media playeren Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har samme problemet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223666&hl= Jeg har løst det foreløpig ved å laste ned crack. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 problemet ligger i clonedvd Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ikke hos meg. Har ikke CloneDVD. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Søren. Clone DVD fjernet, fortsatt samme feil Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har samme problemet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223666&hl= Jeg har løst det foreløpig ved å laste ned crack. link til crack? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror ikke det er lov.... Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Problemet skyldes sannsynligvis siste versjon av SecureRom eller hva den nå heter denne kopibeskyttelsen de pakker inn spillene i. Dersom den oppdager at programmer som Deamon Tools, Alcohol (Fireburner?) el lignende er installert på maskinen, slår sperren inn og spillet startes. Første gang jeg var ute for det var med patch 1.6 på Neverwinter Nights. Ufattelig irriterende, eneste måten å komme videre er å installere en NoCd Patch, eller avinstallere programvaren den mukker på. Hvorfor du får dette problemet hvis du ikke har installert noen slike programmer, aner jeg ikke. Tror kanskje en NoCd patch vil være det beste rådet du kan få. Kan desverre ikke lenke deg opp til det, men en kjapp googling vil vel hjelpe deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror ikke det er lov.... Riktig. Det er ikke lov å legge ut crack-adresser. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Problemet skyldes sannsynligvis siste versjon av SecureRom eller hva den nå heter denne kopibeskyttelsen de pakker inn spillene i. Dersom den oppdager at programmer som Deamon Tools, Alcohol (Fireburner?) el lignende er installert på maskinen, slår sperren inn og spillet startes. Første gang jeg var ute for det var med patch 1.6 på Neverwinter Nights. Ufattelig irriterende, eneste måten å komme videre er å installere en NoCd Patch, eller avinstallere programvaren den mukker på. Hvorfor du får dette problemet hvis du ikke har installert noen slike programmer, aner jeg ikke. Tror kanskje en NoCd patch vil være det beste rådet du kan få. Kan desverre ikke lenke deg opp til det, men en kjapp googling vil vel hjelpe deg. Dette ble jo faktisk et så stort problem i Neverwinter Nights at BioWare så seg nødt til å fjerne hele kopibeskyttelsen i en senere patch. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Edit: Er så trøtt at jeg trodde dette var en post om BF:V så hele innlegget var meningsløst. Mårnmårn... Endret 25. mars 2004 av kjetilkb Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tipper websiden til Farcry kanskje selv har en faq som nevner noe om problemet? Synes allikevel du bør sende dem en mail om hva du har gjort og hva som skjer. Det er eneste måten de faktisk blir gjort oppmerksom på problemet. Skal de endre dette i en patch er det viktig at folk melder inn feil. Til dere andre. Hvor bra er dette spillet da? Gamspot ga det 9,2 og sa det var "The best single player game since Half-Life". Kommentarer? Simen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) For å si det kort: det er utrolig bra. Spilte en del i går, og mange ganger reiste hårene seg på armene. Anbefales! Multiplayer delen er rimelig standard, men kult uansett. Å kommentere om det er på linje med Half-Life vil jeg ikke enda, da jeg ikke har kommet så veldig langt. Endret 25. mars 2004 av Swag Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kommet til oppdrag 4 av i alt 20 opdrag spilte da i ca 3-4 timer. Veldig bra. Dette slår ut alt jeg har spilt av spill utenom Metal Gear Solid II(sorry). AI`en er veldig smarte og man får faktisk utfordring selv på Medium vanskelighetsgrad. Grafikk: 10 (kreve monster kort hvis alt skal spilles på very high) Gamplay: 10 Holdbarhet: 10 (kommer nok til å splle det minst to ganger til) Til deg som har problemer med spillet: Kan hende at noe er galt med eksemplaret av spillet ditt. Jeg ville først prøvd spille på en annen maskin. funker det ikke som det skal, så lever det tilbake og få ny. Du er jo tross alt en kunde som har krav. NB! Kjøpte mitt på OBS i Stavanger og ahr ikke hatt noe problemer hittil og håper det fortsetter slik Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Btw, jeg fikk det til å funke uten crack ved å oppdatere Daemon og avinstallere CloneCD (kan gjøre endringer i options også, men jeg bruker det aldri allikevel). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå