Battery Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg har ett problem når jeg brenner cd`er. Får ofte feilmeldingen Write Buffer Underrun. Cd-spilleren klikker og du hører at den stopper helt opp. Det er en Creative 36x spiller. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Når du får buffer underrun, betyr det at maskina ikke klarer å gi brenneren data raskt nok. Brenn på en lavere hastighet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Eller lukk programmer, applikasjoner, oppgaver etc. hvis du ikke har gjort det fra før. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Regner med at siden du nevner at du har Creative 36x cd-rom så er det cd-copy det er snakk om. Enkelt og greit -> Kjøp ny cd-rom Cd-rommen din er "gammal" dessuten er ikke Creative kjent for å lage raske eller stabile cd-rommer akkurat. Med en raskere cd-rom vil du kunne brenne raskere cd-copy. Maskinenvaren din ellers spiller liten rolle når du brenner cd-copy Du bør heller ikke ha begge cd-rommer på samme kabel. Det sier jeg av erfaring og Nero er helt enig med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå