AtomSmurf Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Haloisen, leiter etter billig og rimelig bra keyboard til pc'n for generell leiking. Har funne et TerraTec Keyboard MIDI Smart som virker som bra valuta for pengene (ca 400-500). Er det noen som har erfaring med den? Stig, Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har det derre Terratec-keyboardet. Helt greit om en ikke ønsker å skru på knottene rent fysisk. I Reason kan man jo "skru knotter" etterpå, men om du bare skal spille inn litt smått og godt så er det Terratec-keyboardet nett fint. Trykkfølsomme knapper og slikt gjør at en kan lage helt greie sanger, om man ikke har noe imot å finrote på datamaskinen etterpå for å få til frekke effekter. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei. Gammel tråd dette her ser jeg men jeg lurer på å kjøpe det TerraTec-keyboardet og lurer bare på hvor lang kabelen som følger med er? Kanskje Onkel Kompost eller noen andre har en tommestokk på lur..? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tja, har ikke keyboardet fremfor meg, men tror det var en meter med kabel til maskinen, og noe tilsvarende for strøm... Lenke til kommentar
Reino Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvilke tilkoblingsmuligheter til pc'n har det midi-brettet utenom midi/spillporten? USB? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvilke tilkoblingsmuligheter til pc'n har det midi-brettet utenom midi/spillporten? USB? Nå har jeg verken sett eller testet TerraTec-brettet, men er ganske sikker på at tilkoblingsmulighetene kun er via MIDI og spillport (kabel til spillport følger antakeligvis med). Om du ikke kan bruke spillport, og skal ha dette brettet, må du nok kjøpe et MIDI-interface som går på USB i tillegg. For eksempel et sånt (mulig det finnes billigere) Derimot, nyere og litt dyrere midi-keyboards har USB i stedet for spillport. For eksempel dette. Mvh Vegard Lenke til kommentar
V36a Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Godt tips, kjøp logitech. Bra produsent, god kvalitet og rimelige priser. har selv et svart logitech tastatur med musehjul og volumhjul ++.. storfornøyd. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe, dreit meg... så ikke at det var snakk om "key"board... hehe Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe, dreit meg... så ikke at det var snakk om "key"board... hehe :!: kanskje en fordel å lese litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå