hwlars Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kan noen ta å lage en video av hvordan dere lager hjemmeside? Det ville være til stor hjelp for bl.a. meg som er dårlig å lage hjemmeside. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 vil du at en av oss skal filme koding? er det ikke da bedre å bare sjekke koder rundt omkring og lese på sidene i signaturen min? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det ville blitt en laaaang og kjedelig film.... Det å lage en bra webside er ikke gjort på 1-2-3 Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 lagde faktisk en "powerpoint-presentasjon" av hvordan man lager en basic hjemmeside en gang, men det er mange år siden... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ...ikke for å røpe for mye men _akkurat_ det er planen for en ting som skal komme på nye demoted.org når jeg er ferdig med det nye designet. Det blir ikke en "video" i den forstand, heller en greie som denne. Penere design seff. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja, du har funnet gleden med å se på tutorials på servetheworld du også ja ServeTheWorld r0x! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå