Petterahl Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har cpu thermal-throttling noe å si på klokkingen? HAr nf7-s v2 og xp2.5+ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 håper det er noen som vil svare på denne posten! Jeg lurer på det samme selv! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kortversjonen:Slå den av Langversjonen:Les manualen... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 hmm, leste nettopp i min nf7-s v2 manualen. Der stod det bare : Eight options are available: Disabled "masse tall". The default setting is 50% Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Thermal-throttling betyr vel no sånt som varme-kvelning. Den klokker(vet ikke helt hvordan) ned prosessoren hvis den blir for varm, og skal være av ved overklokking. Det er i hvertfall slik jeg har forstått det,men ser gjerne at andre også kommer med innspill... Endret 27. mars 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå