Nitromarsjipan Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Noen må prøve å feste et hamsterhjul på cpu vifta. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 kanskje han ikke har råd til bur bare? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er jo dyreplaging å drive å stenge hamster inni datan sin da stakkars dyr ass.....hadde jeg vært deg ville jeg tatt ut hamstern med en gang Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 eh... stakkars! Hadde vel ikke akkurat no stor plass... huff! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er jo bare å stappe inn løpehjul med dynamo på så har du Intel Hampster Inside - Hampster Power Supply! Det derre er nok bare middlertidig "Bur" har hamster selv og de bryr seg fint lite om plass og sånnt sålenge de har en plass å sove! De digger dessuten varme så det er nok ikke noe som plager denne. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Mange rare ting folk gjør ja. Må kanskje tenke litt på den hamsteren... En skorpion er sikkert digg og ha i PC'n Yes, det har jeg satt bilde av fra TG01 tror jeg.. det var digg det! kan ha en gifti en da så har du "sikkerhetvakt" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 tenk å komme med den der på lan da..noen har med kjøleskap med drikke i, mens andre heller tar med en stekeovn med et temperert hamster i. Ehm, joda, kul modd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Dyreplageri spørr du meg. Så ikke helt fornøyd ut den hamsteren. Må være varmt, støyende, trangt og alt du ikke vil utsette det stakkars dyret for.. Møkkamann! Jeg hater dyreplagere faens bump sorry Endret 4. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 det der var bare for styggt Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ser du litt lenger ned på siden så ser du et bilde av at en katt sitter i kabinettet også Den pcen som katta sitter i er det jo ikke deler i... og det ser ut som døra er åpen så den kan gå ut. Tror ikke det er så ille for hamsteren heller. Den er jo i et eget rom over resten av pcen. Tviler på at han pomper varm lufta opp dit så det blir ikke så varmt når den har en egen vifte. Vifta er jo bare på når det trengs... når pcen er på. Den koser seg sikker når den får være så mye sammen med eieren. (hvis han bruker pcen mye da ) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) har selv lekt litt med og lage et kaninbur til kaninen min av 2 kabinett, men i det skulle det ikke vert deler og slikt i , hamster buret er DYREPLAGERI Endret 5. april 2004 av MagE Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ser ikke hva dere synes er så fælt og usmakelig med å ha et hamster bur oppå en pc. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 som mange andre har sagt her... Dette er Dyreplageri i høyste grad , men moden var ikke så værst i seg selv Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dyreplageri nesten dette? Ser ikke ut som den har no spesielt god luftventilasjon der den sitter. Han skulle laget noe så den kunne gått ut gjennom et rør over til et ordentlig bur så den kunne fått trekt litt frisk luft! *Dakar* Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 så litt skumelt ut med den vannflaska bak Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 tror ikke den hamsetren har det mye gøy. Varmt, dårlig luft og trangt som FY +få plasser p hjemme seg vekk(?). det blir nok ett høyt "forbruk" av hamstere om den modden skal holdes i live Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 dyreplageri kalles dette.. stakars.. min hamster skal aldri få oppleve det iallfall..! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hamsteren har jo frisk luft, vann, mat. Det er jo ikke så ille. Kansje litt trangt, men den har jo ting inni der som den kan gjemme seg bak, det var jo oxo ganske mye sagspon der som den kan greve seg ned i. Trur ikke den har så mye å klage over da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå