jin_X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har nå gått til anskaffelse av en ny router til Telenor ADSL'en min Grunnen er at jeg skal dele linja på to maskiner. Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan åpne porter, slik at jeg feks kan create warcraft 3 games på battle.net og sende filer over IRC. Routeren heter Jensen Scandinavia Broadband Router. Noen som vet? Takker for alle svar mvh Jørgen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Fikk du ikke med bruksanvisning til ruteren. Der skal det stå en ip du skal skrive for å komme inn. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Fikk du ikke med bruksanvisning til ruteren. Der skal det stå en ip du skal skrive for å komme inn. joda, fikk med bruksanvisning. Og jeg skrev inn ip'en i explorer. Da fikk jeg opp et vindu der jeg kunne konfigurere routeren. Men jeg fant ikke no sted der jeg kunne åpne porter Lenke til kommentar
laerda Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 les bruksanvisningen litt bedre da Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 les bruksanvisningen litt bedre da I bruksanvisningen står det ingenting om det Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Gå inn på routeren: Setup Advanced -> NAT -> Special Application Der kan du åpne hvike porter du vil + egen liste for populære spill osv. bl.a Warcraft 3 Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Gå inn på routeren:Setup Advanced -> NAT -> Special Application Der kan du åpne hvike porter du vil + egen liste for populære spill osv. bl.a Warcraft 3 Finner ikke no sted der dette står.. sikker på at vi prater om samme router? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Da har jeg fikset det.. Med en gang jeg kom inn på routeren i explorer trykte jeg på virtual server og skrev inn port, ip osv der Å da var det fikset Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kanskje ikke.... Jeg har Jensen Scandinavia Wireless Broadband Router II.....så da er det vel noen forskjeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå