sfRoyal Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 I dag fikk jeg CS:CZ i postkassa.. Hmm, forhåndsbestilt i år 2000, og avbestilt 5 ganger.. Men ihvertfall, på esken står det så mye som EXCLUSIVE Half-Life 2 Footage inside! Woho! What a major ripoff! Det er en CD, merket HL2, med akkurat det vi har sett før, men med dårligere kvalitet! GRR! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 I dag fikk jeg CS:CZ i postkassa.. Hmm, forhåndsbestilt i år 2000, og avbestilt 5 ganger.. Men ihvertfall, på esken står det så mye som EXCLUSIVE Half-Life 2 Footage inside! Woho! What a major ripoff! Det er en CD, merket HL2, med akkurat det vi har sett før, men med dårligere kvalitet! GRR! att det går an, rett å slett, hvor hadde du bestilt det fra? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Skulle spille CS her om dagen, så dukket det opp en melding. "Congratulations, CZ is now downloaded to your computer!" Ganske irriterende iom at jeg ikke vil ha spillet, eller har råd til å kjøpe det. Teit salgstriks spør du meg. Valve har heldigvis fikset på dette i den seneste Steam patchen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 I dag fikk jeg CS:CZ i postkassa.. Hmm, forhåndsbestilt i år 2000, og avbestilt 5 ganger.. Men ihvertfall, på esken står det så mye som EXCLUSIVE Half-Life 2 Footage inside! Woho! What a major ripoff! Det er en CD, merket HL2, med akkurat det vi har sett før, men med dårligere kvalitet! GRR! Kjøpte du spillet for å få den HL2 greia da ? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) men likevell bør de spare seg for "exclusive" mener nå jeg Endret 24. mars 2004 av DaWeed Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Skjønner ikke hvordan man har råd til Condition Zero når Splinter Cell PT, Far Cry, BF: Vietnam og Unreal tournament 2k4 er nettopp kommet ut... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Skjønner ikke hvordan man har råd til Condition Zero når Splinter Cell PT, Far Cry, BF: Vietnam og Unreal tournament 2k4 er nettopp kommet ut... Skjønner ikke at noen kjøper CZ selv om de skulle ha råd Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Be wise, buy SC: Pandora Tomorrow! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 CZ er ganske billig da.. Ganske godt gameplay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ganske godt gameplay ? uhm, det er cs 1.5 med boter, ca identisk.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ehhem, cs 1.6 med boter og oppdrag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå