Kydland Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 3 HD til å ha i pc`en jeg skal bygge. Jeg lurer på om jeg får nok plass? Jeg skal ha 2 S-ata disker(3.5) å 1 IDE(3.5)..Går det foressten? Kabinette er Thermaltake Lanfire Takker for alle svar Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) går da bra det.hvis du har fysisk plass i kabinettet, så har du plass til 3 hardisker til.hvis du dropper cdrommer. S-ata og ide går som en drøm det også. ikke noe problem. kjøp i vei med det kabinettet får du plass til masse. har 6 hardisker,1 cdbrenner + vannkjøling med alt inni,(radiator,pumpe) inne i det kabinettet. Endret 24. mars 2004 av kentbj Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du har plass til 4 stk, 7 hvis du bruker overganger fra 5 1/4" til 3.5". Lenke til kommentar
audunr Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ut ifra spesifikasjonene du viser til, så skal det gå bra. Det er to interne og to eksterne 3,5-tommers brønner i dette kabinettet, og du trenger tre. Du kan forøvrig bruke 5,25-tommers brønnene til harddisker også, om du f.eks. kjøper deg en støydempende ramme. Eller en annen ramme. Du kan fint blande SATA og PATA-disker. Selv har jeg to SATA-disker og en PATA-disk i min maskin. Hadde jeg kjøpt ny maskin i dag, ville jeg sett meg om etter et hovedkort med mer enn to SATA-kontakter, og en CD/DVD-leser/brenner (stryk det som ikke passer) med SATA-grensesnitt. Bare fordi jeg liker kablene. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå