hojo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) heisan Jeg har et adsl modem med 4 porters switch og så lurer jeg på hvordan jeg skal kunne komme meg på internett OG ha et lan samtidig. for det er ikke noe problem å komme seg på internett med begge pc'ene og det er heller ikke noe problem å sette opp et lokalt nettverk heller. bare at jeg kan ikke gjøre begge ting sammtidig. Er det noen som vet hvordan jeg kan løse mitt problem Endret 24. mars 2004 av hojo Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjøp en router, er nok enklest det Lenke til kommentar
hojo Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) det er inne bygd router Endret 24. mars 2004 av hojo Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 1) Bumping er både uhøflig, upopulært og mot reglene her. 2) Det originale spørsmålet er så uklart at jeg selv etter å ha lest tre ganger ikke er sikker på hva du gjør. Hva mener du f.eks med "Når jeg skriver inn IP adresser for å komunisere med pc'ene " og "sette opp et lokalt nettverk "? Helt konkret og gjerne med eksempler. 3) Hvis begge pcene er koblet til samme router og kan nå nettet samtidig så har du et lokalt nettverk. Uansett om maskinene ser hverandre eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå