juleribba Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 9600 pro EZ er et helt ok kort,duger til Far Cry med high quality ( med litt klokking) men hvis du har råd kjøp heller 9600pro Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvilket skjermkort bør jeg kjøpe? har lite penger men trenger noe som funker har et geforce 2 nå på pcen og trenger noe nytt.. Detaljer er ikke så viktig bare at det funker på nye spill uten hakking.. Hvordan noen kan hjelpe deg hvis vi ikke vet hvor mye cash skal du bruke og hvilken pc oppset har du fra før ? Forventer du at folk skal trille for deg ? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du sier at du har et gammelt gforce kort. Selg dette å legg til pengene til et nytt et inkl. de 1000 kr du har fra fær av. Da burde du klare å få rå til et "Sapphire Radeon 9800Pro" Sapphire Radeon 9800Pro er å anbefale på det sterkeste. S:T:A:N:D Jasså er DU villig å kjøpe GF2 til 1000 spenn da ? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 han har ca 1000 kr fra før.han selger geforce2 kortet for ca 300kr hos steder som eks. QXL han har da ca 1300kr konklusjon: sapphire 9600pro lite retail --------------------------------------------------------------------------------- han har 1000kr fra før. han klarer IKKE å selge kortet for ca 300kr han har fortsatt ca 1000 kr konklusjon: ASUS ti4600 "demo" hos komplett 9600Pro lite er ikke verst men hvis han får tak i 1400spenn så her er den beste korte for disse penga : http://www.hardwarezone.com/articles/view....977&cid=3&pg=13 Den koster 1399 på multicom.no og er raskere enn 5700Ultra !!! Lenke til kommentar
Stainz Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 men tror dere at det er skjermkortet som er problemet. Det som sker er at når jeg spiller sared så etter ca 15 minutters tid så blir skjermen svart som om jeg skrur av pcen og eneste måte å få den på igjen er å restarte.. Noe andre ting jeg kan prøve på før jeg bruker penger på nytt skjermkort som jeg ikke trenger helt enda.. student med dårlig råd Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kanskje cpuen din blir altfor varmt? Eller dårlig/svak strømforsyning... Lenke til kommentar
Stainz Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Kanskje cpuen din blir altfor varmt?Eller dårlig/svak strømforsyning... Hvordan kan jeg sjekke dette? eventuelt fikse det? Lenke til kommentar
Ehtirno_Old Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kan bare uttale meg om Sacred: Det er ikke sikkert at det er maskinen din det er noe feil med... Sacred er et fantastisk buggete spill, selv med nyeste patch, det likner mest på en beta versjon... Jaja, de jobber vel med saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå