Gå til innhold

Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nesten akkuratt kjøpt en ny SE P800. (en uke gammel)

Men jeg syns den bruken no-vannvittig mye strøm, eller batteri heter det vel. :dontgetit:

Er det noen andre som har lagt merke til noe sånt?

 

ser helst at bare de som eier en p800 svarer, men hvis det er noen som vet om noe så er det bare å svare.

Jeg er takknemlig for all den hjelpen jeg kan få.

:D

Endret av VgaR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='VgaR' date='24/03/2004 : 16:39'] Hei
Jeg har nesten akkuratt kjøpt en ny SE P800. (en uke gammel)
Men jeg syns den bruken no-vannvittig mye strøm, eller batteri heter det vel. :dontgetit:
Er det noen andre som har lagt merke til noe sånt?

ser helst at bare de som eier en p800 svarer, men hvis det er noen som vet om noe så er det bare å svare.
Jeg er takknemlig for all den hjelpen jeg kan få.
:D [/quote]
Jeg har p800 har hatt d et halvt år og min holder 5 dager som vanligst med mye spilling eller bruk a proggrammer kan den bruke en del strøm ja...

Hvis du har på Bluetoth og infrrarød kan den også bruke mye EXTRA ;)

men den ska jo holde en stund da :thumbup:
Lenke til kommentar
ja, men jeg synes batterinivået hadde gått ned ca 50 % på bare noen timer, og da hadde ikke jeg hatt opp flippen mye!? pluss at når jeg setter den i laderen, så skrur ikke lyset på mobilen seg av orntlig.

noen som vet noe?

det er ikke mye forskjeld om du har oppe flippen d lyser under der uansett men har du ledet opp batteriet onkelig de første gangene ? (helst de tre først)

men d skal minimum holde 1-2 dager :p

Lenke til kommentar
ja, men jeg synes batterinivået hadde gått ned ca 50 % på bare noen timer, og da hadde ikke jeg hatt opp flippen mye!? pluss at når jeg setter den i laderen, så skrur ikke lyset på mobilen seg av orntlig.

noen som vet noe?

det er ikke mye forskjeld om du har oppe flippen d lyser under der uansett men har du ledet opp batteriet onkelig de første gangene ? (helst de tre først)

men d skal minimum holde 1-2 dager :p

ja, jeg ladet ikke opp telefonen de to-tre første gangene før den var nedpå 2 % eller no.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...