Billy_The_Kid Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 noen som vet når det kommer en oppdatering til Far Cry`? Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er det vel egentlig ingen som, men neppe før europa utgivelsen. To-tre uker etter europa-utgivelsen kanskje, avhengi av hvor fort dem jobber, hvor mange klager dem får o.l Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Faktisk kommer første patch i morgen allerede, vel og merke hvis gamespot er til å stole på: Gamespot om Farcry patch Lenke til kommentar
slettern Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jepp, den første patchen kommer i morgen. du kan jo f. eks laste den ned fra FarCryHQ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 litt offtopic; jeg sitter og prøver editoren til far cry nå og i manualen som du kan laste ned fra ubi.com står det at teoretisk kan man ha maps på over 2000km2 !! det er ganske digert. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jepp. som i single player delen i far cry så kan du så og si gå overalt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hehe prøvde å lage kart som var en 32nde del så stort som maks og da hadde jeg for lite ram (har 512) den krevde 1024MB for å lage det kartet...tenk på hvor mye ram man må ha for å lage det kartet som er 32 ganger så stort da Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kan noen fortelle meg hvordan man får firt ned den båten på det skipet litt ut i andre brett? Båten svinger jo bare hit og dit... >-< Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kan noen fortelle meg hvordan man får firt ned den båten på det skipet litt ut i andre brett? Båten svinger jo bare hit og dit... >-< Skyt kjettingene, så faller den ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå