ompapels Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Skjermen på laptopen er helt fucket til... Den er helt ny fikk i går Har prøvd nye drivere til skjerm kortet osv. Noen som har peil ? Lenke til kommentar
siggs Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Skjermen på laptopen er helt fucket til... Den er helt ny fikk i går Har prøvd nye drivere til skjerm kortet osv. Noen som har peil ? hvordan da? får du ikkje opp noe bilde? skla virke hvis du kan se oppstartssekvensen. Bruk driverene som kom med maskinen. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva med å gi en skikkelig feilmelding ? Ikke lett å skjønne hva som er problemet! Lenke til kommentar
ompapels Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 kommer inn i windows osv. bruker driverne som kom med .. Men bilde er helt borte vekk ... forskyvninger og mange firkanter over hele bilde Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 OK, etter å ha vært i kontakt med han vil jeg forsøke å vidreformidle de opplysningene jeg har fått. Han har merkelige artifacts som kan tyde på skadet ram på skjermkortet, men kanskje dere har noen bedre forslag? Problemet starer allerede under oppstarten, hvor han har de samme grafikkfeilene Her er et bilde av hvordan problemet ser ut i windows. Han har hatt dette problemet helt siden han fikk maskinen, så skade under transport er jo ikke umulig. Sånn jeg ser på det, så vil nok det lureste være å sende tilbake laptopen, så får PSData vurdere hva som bør gjøres vidre. Jeg vil gjerne høre andres meninger rundt hva problemet kan være. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg ville ringt ps-data for lenge siden jeg, og så mailet dem det bildet etter å ha snakket med dem. Sånn skal det jo ikke være. Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er alt helt svart når du slår på. Har du koblet den riktig. Kommer det noe windows opp. Hvis ikke vet ikke jeg hva som er gale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå