sjefen_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Id software har jo en fin holdning til release datoer. De utgir spillet når det er feridig, ikke før. Så spiller man en enomr mengde patcher osv. Noen spill som gis ut virker som de er halvferdige, det vil ID holde seg unna. Genialt Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Computer and Video Games: Aside from these matters, Carmack reconfirmed Doom 3 is "really close; we'll be shipping it really soon now,"...!" www.doom3center.com de er også ferdige med å legge alle stemmer på spillet. tok fire dager med profesjonelle skuespillere. http://www.gamespy.com/articles/march04/doom3/index.shtml Endret 27. mars 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Gleder meg så sinnsykt. Det nye screenshottet er bare... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Gleder meg så sinnsykt. Det nye screenshottet er bare... Gammelt det... Var med i PCGW utgave 03/04, altså ble det trykket i tidlig februar, senest. Sorry guys... Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Noen som hvet om HL2 og\eller Doom2 har en MP del. Jeg vet slvfølgelig om alle moddene som lages til HL2, men jeg mener en offisiell innebygget MP del. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 doom III har hvertfall multiplayer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Computer and Video Games: Aside from these matters, Carmack reconfirmed Doom 3 is "really close; we'll be shipping it really soon now,"...!" www.doom3center.com de er også ferdige med å legge alle stemmer på spillet. tok fire dager med profesjonelle skuespillere. http://www.gamespy.com/articles/march04/doom3/index.shtml Du bør ta det CVG "siterer" Carmack på med en klype salt. Flere andre profilerte gamesiter og medier som var på GDC mener at CVG siterer han litt feil. Carmack har aldri sagt de ordene du skriver her, og heller ikke de ordene CVG skrev. Han har kun sagt "pretty close", men det kan bety så mangt. Det er uansett en viktig forskjell på "pretty close" og "really close". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå