Mio Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 På gamesmix.no står det dette: "Releasedato: 2004-06-30 Spillet en hel verden har ventet på Europalanseres i løpet av kort tid. Gjør deg klar for morgendagens dødsmatch" Hvor har de dette fra om Doom3? På www.tothegame.com står det TBA på release enda. Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 GamesMix er kjent for å sette falske releasedates(sannsynligvis for å få flere forhåndsbestillinger) Doom III kommer når det kommer, så vidt jeg vet har ingen dato blitt satt enda Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Gamesmix er vel ikke akkurat de som har de mest korrekte utgivelsesdatoene. Om det er riktig eller ikke, vet ikke jeg, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Spillet har ingen releasedato! Utviklerne gidder ikke å sette noe. Sendte en mail til de og spurte og fikk tilbake: "When its done" Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du fikk sikkert bare sånn automatisert svar, siden de er lei av at folk maser Thomas Og det er jo ikke bare Gamesmix som gjetter på utgivelsesdatoer... Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Stemmer at Doom 3 ikke har noen releasedato. Det Gamemix driver mer her er klassisk markedsføringstriks for å lokke til deg forhåndskjøpere. Evnt. er det rett og slett uvitenhet. Følg med på http://www.gamer.no og produktsiden til Doom 3 for lanseringsdato. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 kjipern..leste et annet sted at det sto mai oxo, men regnet med at det var noe muffins her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du fikk sikkert bare sånn automatisert svar, siden de er lei av at folk maser Thomas Og det er jo ikke bare Gamesmix som gjetter på utgivelsesdatoer... Men uansett stemmer det de sa. De har aldri gitt noe fastsatt utgivelsesdato på spillet. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gjelder det samme fo Half Life 2 også? Ser det er mange snåle datoer der også... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hmm, ifølge Play.com kommer det 16. april. Det er jo lov å håpe iallfall Lenke til kommentar
Mio Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Hmm, ifølge Play.com kommer det 16. april. Det er jo lov å håpe iallfall Det står at det kommer 30juni i usa på tothegame.com Half Life 2 altså Synes dem endrer denne datoen hele tiden der. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå var det Doom 3 jeg mente da. Som topic sier. Når jeg vil diskutere andre ting, quoter jeg Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kan ikke gjenta meg ofte nok. Det er ikke offentliggjort noen dato for verken Half-Life 2 eller Doom 3. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 John Carmack hadde visst sagt at spillet skal komme ut "veldig snart" på GDG. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 John Carmack hadde visst sagt at spillet skal komme ut "veldig snart" på GDG. Stemmer, men fremdeles er ingen dato gitt: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6478 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dere må bare leve med at det ikke er noe dato for noen av spilla. Halflife2 HADDE en offesiell dato, men det ble det aldri noe utav. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 alle spill har en dato, forskjellen er bare at i noen tilfeller så holdes den hemmelig. det er nok ingen per i dag som jobber med et stort prosjekt som koster millioner av dollar, uten å ha et tidsskjema. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 alle spill har en dato, forskjellen er bare at i noen tilfeller så holdes den hemmelig.det er nok ingen per i dag som jobber med et stort prosjekt som koster millioner av dollar, uten å ha et tidsskjema. Godt poeng. Tipper id har (ihvertfal nå) satt seg en dato som de jobber mot, for å få litt mer fokus på sakene nå som de nærmer seg slutten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 alle spill har en dato, forskjellen er bare at i noen tilfeller så holdes den hemmelig.det er nok ingen per i dag som jobber med et stort prosjekt som koster millioner av dollar, uten å ha et tidsskjema. Godt poeng. Tipper id har (ihvertfal nå) satt seg en dato som de jobber mot, for å få litt mer fokus på sakene nå som de nærmer seg slutten Forsåvidt sant. Men det dukker alltid opp uforutsette problemer som kan føre til utsettelser. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ut i fra at arbeidet med HL3 har startet, kan ikke datoen for HL2 være veldig langt unna. Når det gjelder DOOM III, så jeg i en post her på forumet, som jeg for øvrig ikke finner igjen , at det var et skannet ark som bekreftet DOOM III i juni. Men det kan jo selvsagt være en fake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå