noccy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei! Jeg har telefonkatalogen på CD-ROM, men kan ikke php... Oppføringene i katalogen ligger trolig i en database eller tekstfil på CD, men jeg vet ikke hvor? Er det noen andre som har Telefonkatalogen på CD, og kan fortelle meg hvor oppføringene ligger lagret, og i hvilket format? Jeg ønsker å gjøre oppslag i katalogen fra et Visual Basic program... noccy Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det finnes da et visual basic forum her og da Og nei, vet ikke hvordan det er gjort på cd'en. Men det ligger nok i en eller annen database form, eller en spesiell fil eller noe. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Av ren nyskjerrighet, hvor stor er denne CDen? Vært veldig kult å kunne laget et PHP script hvor man kunne søke på TLF nr., uten å hente info fra f.eks gulesider.no, men fra en egen database. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 de har sikkert passord på databasen siden de ikke vil at folk skal begynne å tukle med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå