Gå til innhold

CD-key problemer, CS 1.6 LAN versjon

Anbefalte innlegg

Kopierte for en tid tilbake en LAN versjon av 1.6. Innstallerte den under Windows, og fyrte opp uten så mye som et spørsmål om cd-key (hadde hl m/ cs 1.5 inne fra før).

Så kom det en dag hvor jeg ville prøve dette i linux. Så jeg startet opp hl.exe fra 1.6 mappa, og fikk opp det vanlige steam-bildet, men da spurte den jammen etter CD-Key.

Ikke noe problem, tenkte jeg, og reiste meg opp og plukket HL ned fra hylla. Åpnet opp, og begynnte å skrive inn CD-keyen. Men hva ser jeg? bare 13 tall? Beskjeden på skjermen ville jo jammen meg ha 4 x 5 tall (20 til sammen, ja). Jeg stirret på skjermen vantro i noen sekunder, og begynnte straks å prøve å spre tallene mine utover, fylle opp med 0-tall der jeg ikke hadde noe og diverse annet. Skal det virkelig være sånn? finnes det HL-keys på den størrelsen? og hvordan kan jeg bruke min gamle her?

*forvirret*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en hyggelig måte, kan du være vennlig å omformulere det hele litt? Ikke ta fullt av unødvendige ting inni mellom, osv.

For forsto ikke helt alt det der, er mulig jeg er litt krevende for at jeg skal forstå, men men...

Non-Steam skal uansett ikke kreve nøkkel for å spille.

Lenke til kommentar

ok, skal prøve å beskrive det i klartekst.

når jeg starter opp hl.exe fra cs16 mappa mi får jeg en steam-aktig bakgrunn med spørsmål om cd-key. Denne cdkeyen er tydeligvis ikke den samme som jeg fikk da jeg kjøpte half-life, siden den krever flere siffer :(

altså: er det meningen at jeg skal skrive inn en key med 20 siffer, og ikke 13 ?

Lenke til kommentar
non steam krever cd key.

Den krever cd keyen til condition zero

Unnskyld?

Non-Steam krever ikke key, mulig det finnes en del forskjellige non-Steam'er, men hva i all verden skal det med en key? Er Steam som tar keyen, er ikke spillet.

Lenke til kommentar

Unnskyld?

Den versionen jeg har/Hadde krevde cd key, og det var condition zero keyen den trengte.

Jeg fikk den på ett lan, og ALLE på lanet måtte skrive inn cd key.

Trådstarter sier jo at hans version spørr etter cd key. Når jeg sier det samme kan ikke du komme med uttaleles du ikke kan begrunne. Trådstarter spør jo hvilken cd key det er han trenger og jeg svarer. Så ikke kom med unødvendige uttalelser.

Trådstarter: Prøv condition zero key

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...