.tomf Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg er litt no0b...så kan noen lage en guide til commandoer....... jeg kjøpte meg en ny cd-key for noen dager sider,for den gamle var det noe galt med ......så hvordan kan jeg skifte om cd-key'n,så jeg kan spille på nett..pliz hjelp meg Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Er ganske noob jeg og, men her er noen grunnleggende: name <ønsket navn> skifter navnet map <ønsket bane> skifter bane(funker bare hvis du er serverhost) sensitivity <1-15> hvis du tar 1, så er det lav sensitivitet, tar du 15 så er det høy kick <navn på spiller> kicker ønsket spiller, (funker bare hvis du er serverhost) Endret 24. mars 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det var en tråd ån console commandor for bare noen dager siden hvis du skal bytte CD key så må du nokk innstalere allt på nytt. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvordan da mener du? Jeg spiller med en venns cd-key, men har fått egen, så jeg vil bytte, men jeg har jo kopiert version, ikke innstallert, men uansett, har prøvd å slette hele HL mappa og kopiere det på nytt av en kar jeg kjenner, men jeg spiller fortsatt på samme cd-key Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du må bare lage en ny konto med den nye keyen Ikke bruk map, bruk heller changelevel Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) For å skifte CD-Key: 1. Trykk på startknappen i venstre hjørne av skjermen. 2. Trykk på knappen run/kjør 3. Tast inn Regedit, og trykk på enter 4. Dobbelklikk på HKEY_CURRENT_USER 5. Dobbelklikk på Software, deretter Valve. Her vil du finne enten Half-Life eller Counter-Strike, dobbelklikk på den. 6. Trykk på Settings, og da vil du på venstre siden få en liste over forskjellige verdier. En av disse verdiene heter "Key". Dobbelklikk på den. Her skriver du inn din nye key, og trykker på OK. 7. Lukk Regedit, og start opp Half-Life/Counter-Strike Edit: Denne guiden er ubrukelig om du bruker Steam Endret 24. mars 2004 av Blizzard Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 For å skifte CD-Key: 1. Trykk på startknappen i venstre hjørne av skjermen. 2. Trykk på knappen run/kjør 3. Tast inn Regedit, og trykk på enter 4. Dobbelklikk på HKEY_CURRENT_USER 5. Dobbelklikk på Software, deretter Valve. Her vil du finne enten Half-Life eller Counter-Strike, dobbelklikk på den. 6. Trykk på Settings, og da vil du på venstre siden få en liste over forskjellige verdier. En av disse verdiene heter "Key". Dobbelklikk på den. Her skriver du inn din nye key, og trykker på OK. 7. Lukk Regedit, og start opp Half-Life/Counter-Strike Edit: Denne guiden er ubrukelig om du bruker Steam jepp.. 1.5 roooox.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 nå har jeg en guide men den er på engelsk uansett...her er den adjust_crosshair Client Changes the color of your crosshair con_color Client Changes the HUD color, e.g con_color "256 256 256" (RGB). cl_corpsestay X Client X is the time in seconds for how long corpses will stay on the ground. If set to 0 corpses will dissappear immediately. cl_dynamiccrosshair 1 Client 1 to use a crosshair that changes size when you jump, crouch etc. If set to 0 it will only change size when firing a weapon. cl_hidefrags 1 Client 0 to see everybodys fragcount, 1 to hide cl_minmodels 1 Client 1 ensures that you only see a minimum of models (leet, gign, vip) which saves memory. 0 makes you see all models. cl_observercrosshair 1 Client Use 1 to see crosshair in observer mode, 0 to disable cl_righthand 1 Client set to 1 for righthand weapons, 0 for lefthand cl_showfps 1 Client Shows frames per second drawradar Client Turns the radar on fastsprites X Client x = 0 : regular transparent smoke grenade sprites x = 1 : simple transparent smoke grenade sprites x = 2 : VERY simple transparent smoke grenade sprites fps_max (0-100) Client Sets maximum frames per second gunsmoke Client Well...smoke from your gun! hideradar Client Turns the radar off hud_centerid 0 Client 1 to center Auto-ID, 0 to use the botom left corner max_shells X Client Sets the maximum number of shells. Lower to improve FPS. max_smokepuffs X Client Sets the maximum number of smokepuffs. Lower to improve FPS. rate X Client Controls the amount of information you receive from the server. Set to 1500-3000 for modem, ISDN 5000, DSL or higher 5000 - 9999. setinfo_cl_autowepswitch 1 Client Use 1 to automatically switch to a greater weapon when you pick it up - 0 to disable. setinfo ah 1 Client Use 1 to enable auto-help, 0 to disable setinfo dm 1 Client Set to 1 to receive map briefings, 0 to disable them setinfo_vgui_menus X Client X = 0 or 1, 0 disables VGUI menus, 1 enables VGUI menus timeleft Client Tells you how much time is left on the map votemap x Client x = mapname. eg. votemap de_dust allow_spectators X Server 1 to allow spectators on the server, 0 to disallow mp_autokick 1 Server 1 to enable automatic team killer ban/kick, 0 to disable mp_autoteambalance Server Used for making the teams even, 1=true 0=false mp_buytime X Server The time players are able to buy, X = value in minutes mp_c4timer 45 Server Controls the explode time for C4 (seconds) mp_chasecam 0 Server Observers are limited to chase cam mp_fadetoblack 1 Server Enables black screen when a player dies, making it impossible to ghost mp_flashlight 0 Server Set to 1 to enable the use of flashlights, 0 to disable mp_footsteps 0 Server Set to 1 to enable footsteps, 0 to disable mp_forcechasecam 0/1/2 Server Setting this to 1 will force chasecam to be teammate only, 2 = no chase at all and 0 = chase all mp_freezetime x Server X (value) = Time players are freezed in the round start mp_friendlyfire 0 Server 1 to enable friendly fire, 0 to disable mp_hostagepenalty X Server X = max. number of hostages you can kill before the server boots you out... setting this to 0 will shut off this command mp_limitteams Server Controls how many players one team can have more than the other mp_logmessages 0/1 Server used for server admins to spit out chat messages in their log files mp_mapvoteratio X Server The vote ratio required for a map to change. (e.g. 0.6 = 60% of players must vote a map before change) mp_maxrounds X Server X = maximum number of rounds to be played on a map. mp_roundtime x Server X (value) = Roundtime in minutes, Minimum 3, Maximum 15 mp_startmoney X Server X = amount of money in the beginning of a map - default is 800 mp_timelimit x Server Sets the time between map rotations. X = minuts mp_tkpunish 0/1 Server if set to 1, TK'ers will sit out next round mp_winlimit X Server (X = whole number) Sets the number of rounds a team must win before mapchange. Setting to 0 disables this sv_sendvelocity 0 Server Set to 1 to enable complex server physics and decals ( for low lag situations), 0 to disable sv_restartround 0 Server Time for the game to restart, including frags, weapons & money Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå