Runar Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er det mulig å innstallere php på datamaskinen så man ikke må være koblet opp mot nettet for at internet explorer kan vise php sidene? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det her blir som og spørre om enn kan se dagens nyheter på vg.no uten og være tilkobla nettet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Da har du misforstått. Jeg mente at hvis man lager websider i php, men ikke er koblet opp mot nettet, så virker ikke php funksjonene på siden. Hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Ja, Timur, slækken litt a Du kan jo sette opp en "lokal server" på din lokale maskin. Søk rundt på nettet etter f.eks. et server-program som heter xampp. Det er open source (tror jeg), og kan nok være vanskelig å forstå (Jeg vet ikke dette, har ikke fått prøvd). Bare et forslag Edit: Denne posten er også feilpostet... Skulle vært i programmering - osv (..) Jeg tenker meg ikke alltid like mye om selv... Endret 24. mars 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 eller så er foxserv et enket alternativ for "hjemme testing" og hjemme server.. apache/mysql/php etc. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 http://www.webmasterstop.com/tutorials/apa...tallation.shtml Google er grei når du vet hva du skal søke etter Lenke til kommentar
Timur Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Da har du misforstått. Jeg mente at hvis man lager websider i php, men ikke er koblet opp mot nettet, så virker ikke php funksjonene på siden. Hvis du skjønner. Ja, misforstod Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå