Lord_Paradox Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Avskrift av feilmelding som kommer nå og da: Systemet avsluttes. Lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede endringer vil gå tapt. Denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET/SYSTEM Tid igjen til avslutning: 00:00:xx Melding Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call (RPC) avsluttet unormalt. Hva #"¤"#¤ er det som skjer? Hjelp? Lenke til kommentar
dnalrik Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Dette er fordi du har fått Blaster-virus. Sjekk Norton sine sider og oppdater Windows. Hadde selv dette problemet. Fikk viruset før jeg hadde innstallert noen programmer etter en formatering og reinnstallasjon av Windows. Å skru på den innebygde brannmuren før jeg koblet meg til nettet løste dette problemet. Lykke til!! Lenke til kommentar
Lord_Paradox Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Takk for raskt svar. Skal prøve det som står hos Norton. Er blaster det eneste viruset som kan forårsake dette? eller er det bare det mest sansynlige? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror det bare er blaster som frembringer dette. Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 De gangene jeg har hatt det så har det vært blaster, er ganske lett å fikse Lenke til kommentar
salomo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Start->run->skriv "shutdown -a" for å stoppe viruset så kjører du FixBlast Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Blaster Fix for Win XP ENGLISH Blaster Fix for Win XP NORWEGIAN Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Avskrift av feilmelding som kommer nå og da: Systemet avsluttes. Lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede endringer vil gå tapt. Denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET/SYSTEM Tid igjen til avslutning: 00:00:xx Melding Windows må starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call (RPC) avsluttet unormalt. Hva #"¤"#¤ er det som skjer? Hjelp? Det finnes også andre ting som kan få RPC tjenesten til å stoppe. Dersom du har sjekket for virus og oppdatert maskinen på windows update kan du sette RPC tjenesten til å restarte ved første feil i stedet for å restarte maskinen. Bare sørg for at du er virusfri først Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Gjør forsåvidt ingenting om han gjør det selv om han har virus. Så kan vi andre leke oss på hans vegne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå