Gå til innhold

mest for penga

Anbefalte innlegg

Ok folkens, ny pc på gang her.

Skal ha mest for penga, og det beste hovedkortet, dvs overklokkings potensial osv.

Sist jeg sjekka var nf7 best på overklokking til amd, så vis du mener a7n8x er best, ikke kom med noen kommentar her takk:)

Trenger, hk, ram, cpu, og forslag til et midi tower som er lett å dra med seg på lan, dvs "lett" i vekt, og pent:)

Også må jeg seff ha kjøling, orker ikke vann-kjøling da dette blir for tungt å dra med seg på lan, ikke alt for mye støy heller, men må ha en ribbe/vifte som takler litt heftig oc=)

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- nf7-s v2.0 siden det kh'et har s-ata.

- barton 2500+ den beste CPU å overklokke.

- Aopen H600B fint og stort kabinett (ikke så lett.)

- powercolor radeon 9800pro (mest for pengene)

- samsung eller seagate 160gb s-ata.

totalt: ca. 4800

ps.

minne: twinmos er vell greit nok, men anbefaler cosair xms...

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Okey, men jeg trenger et kabinett (miditower) som er lett i vekt, og stili.

Må vel bli et aluminium kabinett, og synes chieftech bare er overpriset, kunne tenkt mere noe mere gunstig, ram har jeg, pc2700 twinmos, cl 2,5, og hd trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg skal snart bestille et kabinett.

Det er ikke billig, men kanskje mer rimelig? Bra er det ihvertfall med tanke på kjøling og ventilasjon (følger med en 120mm vifte og strømforsyning også, som begge er stillegående)

det er lagt mye vekt i at kabinettet skal være så stille som mulig og det er det.

Det finnes en guide på Antec sonata her på forumet også

siden du skal ha det med på lan og det ikke er altfor stilig da... så kan du montere en viftestyring. Liker nå litt slikt jeg da... :)

En slik en kanskje?

Blir litt stiligere da...

husk at det følger med lås, og det kan være brukbart om man er på lan, siden man aldri vet hvem som er der... (med mindre det er et lite lan med venner)

Lenke til kommentar
hva med dette kbinettet da:

http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2220&__redir=1

dog, det er uten strømforsyning..

Har sett litt på det centurion kabinettet ja, er blandt de feteste kabinettene jeg klarer å finne som er lett, er det ett fett hvilken strømforsyngen jeg kjøper eller må det være thermaltake? de er jo svin dyre...

Er vel ett-fett hvilket merke strømforsyninge?:) Alle er vel like gode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...