Smidt Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) har jobbet litt med en fisk til selve hovedsiden min (predicted.net) og har nå blitt ferdig. er på jakt etter saklig kritikk og tips til forbedring, gjerne ilderkast og, men helst ikke bare dette alene da dette ikke sier meg noe om hva som er bra/dårlig.. fisken: http://predicted.net/layout/layout.jpg Endret 24. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 /me liker den! Litt Dunestar stil over den egentlig, som igrunn berre er positivt Prøv å gjøre borders på sidene enda litt mørkare, #333 kanskje? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Litt Dunestar stil over den egentlig ... Der sier jeg meg uenig. ... som igrunn berre er positivt Der sier jeg meg enig. - du traff ikke helt med bakgrunnsfargen, den bak teksten - de små boksene med "MENY", "INNHOLD" og "STATS/INFO" blir litt for blurrete - litt for variert fontvalg? - strekene på hver side blir for tykke - ved andre øyekast blir header litt jaggete og kornete Dette kan bli spennende, Smidt! Endret 24. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) oppdatering: http://predicted.net/layout/layout2.jpg -sterkere streker rundt "overskriftboksene" -mørkere kantlinje, synes kanskje den ble for mørk og dominerende nå..? noen enig? - 1px tynnere kantlinje - samme font flere steder - skal fikse headeren og, men det er litt mer omfattende, med mindre det er mulig å sette noe antialiasing på bildet? noen som vet? Endret 24. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 /me liker også! men jeg synes det ser ut som skriften på Stats/Info "knappen" skal én liten pixel lenger opp... men det er mulig det bare er øynene mine som spiller meg et _lite_ puss Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Likte den veldig godt! Gjør som arve sier å gjør borderen litt mørkere!^ Ellers knall! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Min type sider Men jeg skulle ønske du hadde lysere bakgrunn til teksten, ihvertfall hoved teksten. Og kanskje noe mørkere bakgrunn til hele siden. Det blei litt for stor overgang der synes jeg. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Likte ikke bakgrunnsfargen og headeren... men ellers likte jeg siden, synes den ser ren og pen ut(ikke særlig orginal men..). Karakter: 4+ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har jo allerede kritisert, men vil bare legge til at jeg kan vedde venstrefoten min på at den vil passe mye bedre om den er helt venstrestilt på siden. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har jo allerede kritisert, men vil bare legge til at jeg kan vedde venstrefoten min på at den vil passe mye bedre om den er helt venstrestilt på siden. Bare en tanke. jo. dette er jo da bare en fisk, og for de som sitter på en maskin med over 1024x768 som jeg lagde fisken på vil den ikke se midtstilt ut. vil jo seff midtstille _eller_ venstrestille hele siden, men det får jeg se på når jeg koder. lurer på om jeg skal gå får en no footer style eller om jeg skal fikse en liten beskjeden footer? noen forslag? btw: liten oppdatering på fargen på sidestrek, synes dette ble mer balansert, eller? http://predicted.net/layout/layout3.jpg Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva med å legge den til høyre? eller la den være 10px fra en av kantene.... Jeg synes det og kan bli bra Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva med å legge den til høyre? eller la den være 10px fra en av kantene.... Jeg synes det og kan bli bra Så lenge den _ikke_ blir midstilt, så er jeg fornøyd. Som jeg også har sagt, er bulletsene er alt for kjedelige og bør gjøres noe med. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Som jeg også har sagt, er bulletsene er alt for kjedelige og bør gjøres noe med. work in progress Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hvordan skal du få menyen til å funke tilfredstillende? Skal alle menyvalgene, også underkategoriene være der konstant, eller skal du bruke noe URL-triks til å få underkategoriene til å hentes fram? Mycket bra, forresten! EDIT: Hvor er footer? Endret 24. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Litt O.T. men hvilken font bruker du på predicted.net ? ( den håndskriften ) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 @ jorgen: foreløpig har jeg ikke noe lurt triks for menyen, men jeg regner med at jeg skal få fikset en meny som utvider seg. er litt usikker på hvordan jeg skal avslutte siden, enten med en liten footer (tror det blir det) eller uten. @ Klette: du tenker på placeholderen? fonten heter "Classic" og skal være en standardfont i XP Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vanvittig bra layout Det er sånn jeg prøver å lage i photoshop, men jeg klarer det aldri. Åssen størrelse bruker du i PS? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 heftig jeg liker den. jeg har ingen ilder bilder (det rimte ) ,men siden får en 5 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Skikkelig najs! Overskriften over menyen (Meny) minte meg litt om de som er på demoted.org, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Overskriften over menyen (Meny) minte meg litt om de som er på demoted.org, men det er kanskje bare meg? Synes jeg ikke, men om det skulle gjøre det, gjør det meg ingenting for nytt demoted.org er i ovnen as we speak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå