kjhanken Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg vet at det finnes programvare og / eller et kort som gjør at folk ikke kan rote til en maskin. F.eks. at dersom noen herjer på maskinen så vil maskinen dukke opp som orginalt neste gang maskinen blir slått på. Disse løsningene blir mye brukt på skoler. Vi skal bruke den på noen publikumsmaskiner som vi ikke vil ha mer support på enn strengt tatt nødvendig. Har dere noen navn på slike produkter som blir solgt i Norge? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ser fint ut det der. Kunne gå for noe av det samme her, hadde spart meg for mye jobb. Men dette betyr jo at man _må_ lagre på server. Noe som egentlig og er en stor fordel Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi bruker et program som heter Freeze...... Meget bra ! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Her er det du ser etter Takk, har faktisk funnet dette systemet også. Fann også et annet et ifra et norsk firma som heter Moonscape. Fordelen med det er at det er software (spesielt når jeg oppdaget at PC'ene ikke har PCI spor), og at det er betydlig rimelige. Og det teller for sjefene. Men tror Radix er den beste løsningen, men at Moonscape Protection forhåpentligvis holder for vårt bruk. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Ser fint ut det der. Kunne gå for noe av det samme her, hadde spart meg for mye jobb. Men dette betyr jo at man _må_ lagre på server. Noe som egentlig og er en stor fordel Eller at du forteller at den skal kun beskytte c-partisjonen, mens d-partisjonen skal være ubeskyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå