Gå til innhold

Hold dere unna Chess !

Anbefalte innlegg

Mobilen min ble stjålet her om dagen og jeg hadde forsikring hos Chess. JEg betalte 40 kroner i måneden for dette i den tro at jeg ville være forsikret mot en eventuell hendelse. Men da det virkelig skjedde og mobilen min ble stjålet vist de sitt sanne ansikt. Til å begynne med kunne ingen i kundeservice hjelpe meg, de visste ingentig og ba meg ta kontakt med Norwegian telecom som visst også er eid av Chess. Jeg gjorde det og i den andre enden av telefonen var det det en sur dame som heller ikke kunne hjelpe meg og henviste meg tilbake til Chess. Slik gikk det fram og tilbake til jeg endelig fikk beskjed om å fakse over noen papirer til Norwegian telecom som sammen med sin samarbeids partner Assurant (som er et dansk selskap) skulle behandle saken. Etter en tid ringte jeg dem opp for å spørre om hva som hadde skjedd i saken, fikk jeg beskjed om a jeg hadde fått avlsag. :no: . JEg spurt e hvorfor, men hun ville ikke fortelle meg det og sa at jeg måtte vente på brevet fra forsikringa. jeg diskurte lenge med henn og etter en stund ble hun irritert og ga nummeret til forsikrings selskapet i Danmark. Jeg ringte så til Danmark for å høre begrunnelsen for avslaget og fikk vite at de ikke dekket tyveri fra ulåst bygning eller bil. Jeg skjønte ikke helt denne dette og forklarte henne at mobilen ble stjålet fra jakke lomma mi og ikke fra noe ulåst lokale eller. Jeg forklarte henne også at jeg hadde på meg jakka hele tiden og hadde aldri tatt den av. Etter å ha hørt dette forandret hun begrunnelsen med at siden jeg ikke visste hvem som hadde stjålet mobilen min kunne ikke de dekke tapet. :wow: .

Jeg ble helt oppgitt og ringte Chess, men de sa at de ikke kunne gjøre noe med saken. JEg spurte om de i det minste kunne sende meg et nytt sim kort. Ja det kunne de, men det vill koste meg 200 kroner:no: !!

Jeg har mistet mobilen min og alt av viktige telefon nummere og avtaler og det eneste jeg får igjen er uhøflig kundeservice, rot og dålig saksbehanding!!!

Moralen her er:

HOLD DERE UNNA CHESS!!!!!!!!!!!! DE RANER DEG!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...