Sir_cruz Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har minne kort og minnekort leser ossen kan jeg få instalert .SIS filer på denne ? på min 6600 kan jeg bare gå på FilBehandling,men d er ikke noe sånt på denne ! hva må jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 bare overfør sis filene rett på minnekortet.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 bare overfør sis filene rett på minnekortet.. ja men hvilken progg ska jeg bruke for og se de ? ser ikke filene jeg ! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fexplorer... Se i "programguiden"... Tror d er en link der Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fexplorer... Se i "programguiden"... Tror d er en link der jeg får ikke instalert sis på telefonen !! ossen progg som ligger inne på telefonen kan instalere SIS !! ?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Fexplorer... Se i "programguiden"... Tror d er en link der jeg får ikke instalert sis på telefonen !! ossen progg som ligger inne på telefonen kan instalere SIS !! ?? Da er det nøtt å være no helt utrolig galt med din tlf! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fexplorer... Se i "programguiden"... Tror d er en link der jeg får ikke instalert sis på telefonen !! ossen progg som ligger inne på telefonen kan instalere SIS !! ?? Da er det nøtt å være no helt utrolig galt med din tlf! har prøvd to forskjellige 3650 er og ingen funker !!! KAN NOEN GUIDE MEG FRAM ? takker for guider Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hva med å først av alt få tak i en laptop eller noe, så kan du sende over selve fexplorer eller eFileManager (det beste mener JEG). og installere et av de.. Så kan du bruke det til å finne igjen filene på minnekortet ditt igjen seinere.. For når du først har file manager program installert kan du bla i alle mapper.. har du ikke mulighet til å skaffe deg en BT kobling eller en IR kobling på noe vis, da laster du opp fila på home.no, skriver eksakt link til fila og laster det ned og installerer. Så kan du installere fra minnekortet igjen.. Skjønner? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Hva med å først av alt få tak i en laptop eller noe, så kan du sende over selve fexplorer eller eFileManager (det beste mener JEG). og installere et av de.. Så kan du bruke det til å finne igjen filene på minnekortet ditt igjen seinere.. For når du først har file manager program installert kan du bla i alle mapper..har du ikke mulighet til å skaffe deg en BT kobling eller en IR kobling på noe vis, da laster du opp fila på home.no, skriver eksakt link til fila og laster det ned og installerer. Så kan du installere fra minnekortet igjen.. Skjønner? jeg har minnekort leser da , men på min 6600 bare tokk jeg over sis fila gikk på progbehandlin å vips !! gjør d samma her men der kommer d ikke noen sis filer opp på progbeh. skjønner d ikke har lakt in fexplorer men d funker ikke for d er SIS fil Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk det til takker alle sammen jeg tokk min 6600 med fexplorer og sende sis fila på bluetooth over og vips !! sikkert noe mc gyver mente og han fikk meg på rett spor takker maccern Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk det til takker alle sammen jeg tokk min 6600 med fexplorer og sende sis fila på bluetooth over og vips !! sikkert noe mc gyver mente og han fikk meg på rett spor takker maccern Hvorfor bruker du 3650 når du har en P800 og en 6600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå