briller Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg bruker vanligvis Dc++ til ting jeg trenger men nå må jeg ha kazaa siden jeg trenger en fil jeg har aldri funnet på dc++ og den fant jeg en gang på kazaa men uansett det er jævli mange spyware på kazaa og jeg har hørt at det finnes noe removal tool til og fjerne slik at man kan få spyeware fra kazaa . Er dette sant ? Hvor finner man det? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kaaza Lite? er uten spyware den.. tror jeg Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 yup stemmer det.. men vet ikke om den er å få tak i lengre Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Kazaa lite ressurection er det du leter etter. Men vær forsiktig, det finnes masse bogusversjoner. EDIT; Og vil du fjerne spyware fra pc'en: http://security.kolla.de Endret 24. mars 2004 av Alastor Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Den offisilelle sida er vel lagt ned av Sherman Networks (eierne av Kazaa), men du finner Kazaa Lite Her #p2p program link# Endret 25. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 eller så du søke på kazaa lite i dc++ der fant jeg min verson da siden til kazaa lite var blitt lagt ned Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kazaa lite er ikke spyware fri. Så eg bruker heller WinMx om eg må bruke noen p2p programmer. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) www.#p2p#.com ? link fjernet av moderator "It's me" Endret 25. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kazaa Lite K++... Det er vel enda en del bedre enn Kazaa lite, eller er det det samme? Lenge siden jeg har brukt kazaa. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Gud, så dumme dere klarer å gjøre dere selv Hvorfor ikke bare kline til med eMule? Den tar liksågodt alt i samme slengen den... (selv om jeg foretrekker DC & bittorent) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kazaa lite er ikke spyware fri. Så eg bruker heller WinMx om eg må bruke noen p2p programmer. Jo. Adaware og slike programmer finner en fil de tror er spyware, men det er ikke noe "farlig". Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hører vel egentlig ikke til her så jeg sender en repport nå. BTW. KaZaA lite ressurection er bare dritt. Det er basert på KMD v2.02(2.43) Har en link til hvor du finner både Diet K og KaZaA LITE++(er ikke død som mange tror) i P2P guiden min. Disse er basert på 2.6 og 2.62. Jeg sier det igjen, KaZaA Lite++ er _IKKE_ død som de fleste her tror. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Shareaza er ikke så ille kazaa lite erstatning. Ingen spyware der såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg sier det igjen, KaZaA Lite++ er _IKKE_ død som de fleste her tror. Overhodet ikke nei, ser at det er 3,5 millioner brukere online nå. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ...og 80% av dem leecher sikkert Noe som ødelegger p2p-nettverket TOTALT! Derfor er DC & bittorent klart best... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ...og 80% av dem leecher sikkert Noe som ødelegger p2p-nettverket TOTALT! Derfor er DC & bittorent klart best... Jepp, Kazaa/Fastrack suger. Bruker det ikke selv. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DietK er jo også en kaaza uten spyware... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DietK er jo også en kaaza uten spyware... Har nevnt den også, men det er bare et slags _kit_ som fjerner dritten. Den er avhengig av at du laster ned den orginale klienten først. Jeg sier det igjen, KaZaA Lite++ er _IKKE_ død som de fleste her tror. Overhodet ikke nei, ser at det er 3,5 millioner brukere online nå. FastTrack er et nettverk så blandt de 3.5 millionenene som du mest sannsynlig snakker om er det svært få KaZaA lite klienter. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 FastTrack er et nettverk så blandt de 3.5 millionenene som du mest sannsynlig snakker om er det svært få KaZaA lite klienter. Klart, det er hele FastTrack, men jeg legger merke til at det er en stor del Kazaalite-brukere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Feilpostes. Kazaa er software og skal ligge under progamvare-delen av forumet og ikke Internett & Nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå